Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک‌شنبه شب و به هنگام پخش بازی رئال‌مادرید و سلتاویگو در چارچوب رقابت‌های لالیگا از شبکه ۳، رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی خبر از یک سورپرایز ویژه داد و اعلام کرد موقع پخش دیدار امشب لیورپول و اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فردی به جمع ما اضافه می‌شود که همه دلتنگ دیدن او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از این صحبت‌های جاودانی از صبح دیروز گمانه‌زنی‌ها براین بود که عادل فردوسی‌پور سورپرایز جادوانی و شبکه ۳ خواهد بود و بعد از مدت‌ها عادل را به عنوان گزارشگر یک مسابقه دوباره در شبکه ۳ خواهیم دید. علاقه شخصی عادل به لیورپول هم این احتمال را تقویت می کرد.

از همین رو رسانه سراغ ذکایی تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی رفتند که او در جلسه کاری حضور داشت و پاسخگویی را به بعد موکول کرد. بعد از آن نوبت جاودانی رسید که در تماس تلفنی خبرنگاران پیگیر گفت: «من اجازه ندارم بگویم چه کسی قرار است به برنامه بیاید و حرف‌هایی که زدم موضوعی بود که تهیه‌کننده برنامه به من گفته بود!»

پس از صحبت‌های جادوانی حالا تنها خود عادل فردوسی پور می توانست گره این ابهام و معما را باز کند. او در خصوص حضورش در برنامه دیشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار حساس اتلتیکو و لیورپول گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.» بعد از این که مشخص شد عادل قرار نیست به شبکه ۳ برگردد.

گمانه‌زنی‌ها به این سمت رفت که قرار است حمیدرضا صدر به عنوان کارشناس در شبکه ۳ حاضر شود، ولی خیلی زود مشخص شد دکترصدر در آمریکا حضور دارد و حتی با بهروز وثوقی بازیگر سرشناس سینمای ایران قبل از انقلاب، مصاحبه اختصاصی داشته و ساعاتی با او گذرانده است و طبیعتاً نمی‌تواند در برنامه دیشب حضور پیدا کند. به هر مخاطبان شبکه سه به این صورت دو روزی سر کار بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فردوسی پور حمیدرضا صدر شبکه سه سورپرایز لیورپول بازگشت فردوسی پور عادل فردوسی پور قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزارش ورزشی فردوسی پور شبکه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ