Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: برنج و شکر مورد نیاز مردم در شب عید به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان ذخیره سازی شده‌ است.

به گزارش برنا از اراک ،  غلامرضا ملکی افزود: چهار هزار تن برنج و شکر در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ذخیره سازی شده و برنامه ریزی‌های لازم برای ورود ۱۰ هزار تن دیگر به استان انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توزیع برنج و شکر با قیمت مصوب دولتی توسط اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مصرف در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ این محصولات در حال انجام بوده و تا پایان فروردین ماه ادامه می یابد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنج با قیمت ۶۱ هزار ریال و شکر با قیمت  ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال توسط این شرکت در اختیار اتحادیه ها و تعاونی‌های مصرف قرار گرفته و این محصولات با قیمت ۴۵ هزار ریال و ۶۶ هزار ریال توسط اتحادیه ها در بین مردم توزیع می شود.

ملکی یادآور شد: ۲۹ هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب از ابتدای سال جاری تا کنون توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در استان توزیع شده و توزیع سه هزار تن دیگر این محصولات تاپایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اصناف و اتحادیه‌ها می توانند با دریافت مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نسبت به دریافت محصول برنج و شکر و توزیع در شهرها و روستاهای استان اقدام کنند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده، اتحادیه ها و عوامل توزیع می توانند با مراجعه به کارخانه های روغن کشی، این محصول را با قیمت مصوب دریافت و نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنج شب عید ذخیره سازی شده شکر با قیمت اتحادیه ها قیمت مصوب برنج و شکر هزار ریال هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله بیرانوند امروز پنج‌شنبه در همایش ملی گندم، آرد و نان، اظهار داشت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوها و انبارهای مکانیزه استان بیش از ۸۵۰ هزار تن است.

وی عنوان کرد: در استان ۱۳ کارخانه آرد داریم که میزان ظرفیت آنها نیز بالای ۷۰۰ هزار تن است و این میزان بیش از دونیم برابر نیاز استان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، ادامه داد: در سطح شهرها و روستاهای استان حدود دو هزار واحد نانوایی داریم.

بیرانوند با تأکید بر اینکه ما تلاش کرده‌ایم که آرد موردنیاز استان از همین کارخانه‌های آرد داخل استان تأمین کنیم، افزود: اجازه ورود آرد به استان را نداده‌ایم.

کد خبر 6082174

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا