Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه حماسه های زیادی آفریده اند / روز دوم اسفند مردم با حضور در پای صندوق های رای دوباره افتخار بیافرینند/ مجلس شورای اسلامی نهادی بسیار مهم و قدرتمند است / مشکلات کشور با وحدت، همدلی، انسجام و همکاری حل می شود/ / اینکه بگوئیم نمی توان تحریم را شکست، حرف نادرستی است / نماینده مجلس وظیفه ملی دارد و در برابرهمه ملت ایران مسئول است/ شکستن تحریم و حصر ایران مهمترین وظیفه است

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه بارها حماسه آفرینی کرده و دشمنان را مایوس کرده اند، گفت: روز دوم اسفند مردم باید با حضور در پای صندوق های رای دوباره افتخار و حماسه جدیدی بیافرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، مجلس شورای اسلامی را نهادی بسیار مهم و قدرتمند دانست و تاکید کرد: برای حل مشکلات مردم همه باید با هم و در کنارهم باشیم و در این راه دولت و مجلس می توانند با همکاری و همفکری خود مشکلات را برطرف کنند.

در ماه بهمن مبارک و در آستانه یک روز تاریخی مهم برای کشورمان هستیم. مردم عزیز و بزرگوار ما امسال در مقاطع مختلف با حضور و همکاریشان در صحنه در کنار یکدیگر حماسه‌های بسیار بزرگی را آفریدند.

از آغاز سال در روزهای اولیه ماه فروردین که برای بسیاری از استان‌های ما مشکل سیل پیش آمده بود، یک حضور همه جانبه مردم توانست کاری کند که در یک زمان کوتاه مردم بتوانند به مسکن و زندگی‌شان برگردند و دولت هم متعهد شد که همه انبیه هایی که آسیب دیده بود را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

در آبان‌ماه مردم در برابر حوادثی که دشمنان می‌خواستند از آن حادثه سوء استفاده کنند، به صحنه آمدند و در همان روزهای ابتدایی از زنجان و تبریز آغاز شد و همه استان‌های کشور به صحنه آمدند و آن افتخارات بزرگ، یکپارچگی، وحدت و امنیت ملی را که مورد توجه همه بود، آن جلوه‌های زیبای ماندگار را ساختند.

البته وقتی از آذربایجان و تبریز نام می‌بریم باید به سالگرد 29 بهمن سال 56 هم اشاره کنیم که آن حادثه، حادثه بسیار مهم بود والبته به عنوان چهلم، حادثه قم بود که در 19 دی در قم اتفاق افتاده بود اما آنهایی که تاریخ انقلاب را به یاد دارند به خوبی می‌دانند که قیام مردم تبریز در 29 بهمن 56 کمر رژیم را شکاند و یک امیدواری عظیم و بزرگی را در سراسر کشور بوجود آورد.

برای همه روشن بود که در یک حرکتی که مردم آذربایجان و مردم تبریز به صحنه آمدند، پیروزی ما حتمی و قطعی است.  بعد از 29 بهمن سال 56 همه آنهایی که محاسبات سیاسی و اجتماعی در اختیار آنها بود و از رجال بزرگ بودند، می‌دانستند که این قیام مردم پایان کار رژیم است و شما دیدید در کمتر از یکسال شاه از کشور فرار کرد و در کمتر از یکسال در 22 بهمن سال بعد انقلاب شکوهمند ما به پیروزی رسید.

در کنار مسأله حضور مردم در آبان مسأله شهادت سردار عزیز، سردار سلیمانی بود که مردم یک کار اعجاب‌آوری را انجام دادند یعنی همه دنیا و منطقه را به شگفتی وا داشتند و هیچ کس فکر نمی کرد بین نیروهای مسلح و مردم این همه ارتباط نزدیک باشد.

هیچ‌کس نمی‌دانست که موضوع مبارزه با تروریسم برای مردم ایران اینقدر مهم باشد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که امنیت منطقه خاورمیانه و همسایگان ما برای مردم این همه اهمیت دارد.

این خبر تکمیل می شود.../

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صحنه آمدند مردم ایران بسیار مهم بهمن سال هیچ کس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد

پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن)‌ در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گاردین، پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن) در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

این گروه که بخش عمده‌ای از تلاشش را به آزادی بیان معطوف کرده است، روز گذشته اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند؛ بر اساس بیانیه این گروه، از ۶۱ نویسنده و مترجم نامزد دریافت جایزه، ۲۸ نفرشان در مرحله بررسی آثار انصراف دادند.

سوزان نوسل، عضو هیئت مدیره انجمن قلم آمریکا گفت: «این یک رویداد دوست‌داشتنی است و زحمت زیادی برای آن کشیده می‌شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متاسفیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مراسم به روشی که امیدوار بودیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کلاریس روزاز شریف، مدیر برنامه‌های ادبی انجمن قلم آمریکا، هم گفت: «ما به اینکه نویسندگان از وجدان خود پیروی کرده‌اند بسیار احترام می‌گذاریم، چه در بخشی که کتابشان نامزد شده است باقی بمانند یا نه».

او اضافه کرد: «متاسفیم که این وضعیت بی‌سابقه به وجود آمد، به ویژه که توجه از آثار خارق‌العاده‌ای که داوران محترم، با بصیرت و سخت‌کوش انتخاب کرده بودند، برداشته شد.»

نامزدهای قلم در هفته‌های اخیر چندین نامه سرگشاده امضا کردند و به دلیل آنچه گرایش این نهاد علیه غزه خوانده‌اند انتقاد کردند؛ در نامه‌ای که ماه گذشته چندین نویسنده به نام از جمله میشل الکساندر، نائومی کلاین و زینا عرفات امضا کردند، آمده است: «ما معتقدیم در چارچوب جنگ مداوم اسرائیل علیه غزه، انجمن قلم آمریکا به تعهد خود این سازمان برای صلح و برابری برای همه، و آزادی و امنیت برای نویسندگان خیانت کرده است.»

کد خبر 747159

دیگر خبرها

  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی