Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:52:12 GMT

معامله قرن هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۹۹۱

معامله قرن هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملأ قادر قادری صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه به بیان مسائلی پیرامون معامله قرن پرداخت و اظهار داشت: در قدس بیش از هفتاد سال است که فلسطینی‌ها مبارزه می‌کنند و خون می‌دهند.

وی از معامله قرن با عنوان فروش فلسطین به صهیونیست‌ها یاد کرد و افزود: این طرح صلح خیالی ترامپ برای خشنودی یهودی‌ها و نخست وزیر اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه گفت: در این طرح مبدا معراج پیامبر (ص) به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها نام گرفته و یک شهر ناشناخته به عنوان پایتخت فلسطینی‌ها معرفی شده است.

ماموستا قادری تصریح کرد: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است، چون در این طرح گفته شده آوارگان حق ندارند به کشورشان برگردند و در سازمان ملل هم جایگاهی ندارند.

وی گفت: بدتر از همه در سال ۱۹۴۸ و روز نکبت تاریخ نشان می‌دهد که کمترین جمعیت یهود در شهر قدس بود و امروز با توطئه آنها ۶۴ درصد قدس یهودی است و ترکیب جمعیتی این شهر را تغییر داده‌اند.

امام جمعه پاوه با اشاره به رسالت روحانیون برای مقابله با این توطئه‌ها گفت: روحانیون باید صالح و مصلح باشند؛ رهبر معظم انقلاب این طرح را سیاست شیطانی و خبیث معرفی کرده، دفتر حماس آن را رد کرده، محمود عباس آن را شوخی ترامپ دانسته و جامعه مسلمانان به جز سعودی‌ها با آن مخالفت کردند و آن را زیر سوال بردند.

وی تاکید کرد: این ظلم آشکار و قلدری دشمن به جز به دلیل پشت کردن مسلمانان به دستور وحدت ممکن نبوده است.

ماموستا قادری همچنین با اشاره به ضرورت توجه به شرایط و موقعیت‌ها توسط روحانیون از آنها خواست برای نمایش وحدت مردم را در انتخابات با خود همراه کنند.

کد خبر 4856826

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموستا قادري فلسطین اسرائیل انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند؛ در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

او توضیح داد: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

موضوع جمع آوری پل حافظ از مدت ها پیش مطرح شده بود و در دی ماه ۱۴۰۲ نیز یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرد که باید درباره زمان اجرای این عملیات تصمیم‌گیری شود زیرا باعث ایجاد بار ترافیکی خواهد شد. جمع آوری پل گیشا در سال ۱۳۹۸ باعث شد که ایده برچیدن دیگر پل‌های فلزی تهران نیز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پل حافظ پیر شده و خرجش زیاد است

کد خبر 840849 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • قدس شریف و مسجدالاقصی ناموس مسلمانان جهان است
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • اجرای آهنگ عباس قادری در شبکه نسیم (فیلم)
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • (ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم
  • قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه سرانجام در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید