Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر رضوانیان دبیر جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان گفت: این جشنواره در ۲ بخش با موضوع بازی و داستان‌نویسی برگزار و کتاب‌هایی که در بخش بازی از سال ۹۰ تاکنون چاپ و منتشر شدند، داوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبر رضوانیان با اشاره به حضور ۶ مهمان و سه نفر نویسنده از کشور‌های روسیه، ارمنستان و سوئد در این جشنواره افزود: در دومین دوره این جشنواره بین‌المللی افزون بر رونمایی از کتاب‌های چاپ شده جشنواره نخست، تئاتر کودک و نوجوان از سوی هنرمندانی از تهران در ۱۸ مدرسه اجرا می‌شود.

او قصه‌گویی در مدرسه‌ها، برگزاری کارگاه‌های تصویرگری، تور کتاب، رونمایی از کتاب کودک و نوجوان، نقاشی و اجرای بازی‌های بومی محلی و رایانه‌ای را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان از ۱۱ تا ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره کتاب کودک و نوجوان رونمایی پوستر قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خلبان صدیق» شامل مجموعه خاطرات آزاده خلبان امیر محمدصدیق قادری با مصاحبه و تدوین محمد قبادی به‌تازگی توسط نشر سرو وابسته به باغ‌موزه دفاع مقدس به چاپ دوم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به بازار عرضه شد.

امیر جانباز آزاده خلبان محمد صدیق قادری از خلبانان هواپیمای شکاری فانتوم F۴ است که پس از پیروزی انقلاب، سه‌بار از ارتش اخراج شد اما با شروع جنگ، به‌طور داوطلب به گردان پرواز برگشت. او با وجود تکمیل تقریبی دوره آموزشی کابین جلو، به‌دلیل کمبود خلبان کابین عقب، به‌عنوان کمک‌خلبان در کابین عقب پرواز کرد و در نهایت روز هشتم مهر ۱۳۵۹ در ماموریتی چهارفروندی بر فراز بغداد هواپیمای هوشنگ ازهاری و قادری مورد اصابت پدافند قرار گرفته و سقوط کرد. هر دو خلبان نیز به اسارت درآمدند.

کتاب «خلبان صدیق» که سال ۱۴۰۲ به‌عنوان برگزیده کتاب‌سال دفاع مقدس انتخاب شد، در چاپ دوم مورد بازخوانی و ویرایش دوباره متن قرار گرفته و تصویر تقدیرنامه فرمانده نیروی هوایی از نویسنده و راوی آن نیز در ابتدای اثر جانمایی شده است. این‌کتاب خاطرات خلبان مورد اشاره را از تولد و کودکی تا ورود به نیروی هوایی، آموزش در آمریکا، بازگشت به ایران، وقوع انقلاب و شروع جنگ و سپس اسارت و آزادی در بر می‌گیرد.

چاپ دوم این‌کتاب با ۵۲۰ صفحه، شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۲۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6082304 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد