Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی، سرمربی پیشین استقلال اعتقاد دارد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید تغییر کند تا اهالی فوتبال در این عرصه حضور پیدا کنند.

قدس آنلاین؛ پرویز مظلومی، سرمربی پیشین استقلال میهمان برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» بود، در ابتدا در پاسخ به این سؤال که «خیلی‌ها درباره انتخابات فدراسیون فوتبال انتقاد دارند، پس چه زمانی قرار است عرصه به خود فوتبالی‌ها سپرده شود تا برای آن تصمیم بگیرند؟ آیا صحبت کردن در این باره فایده‌ای دارد؟»، گفت: ان‌شاءالله فایده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سکوت کردن که بهتر است. سالیان سال است بزرگان ما دارند صحبت می‌کنند و گوش شنوایی وجود ندارد. مشکل از همین جا شروع می‌شود. متأسفانه نمی‌دانم چه کسانی در اساسنامه فدراسیون فوتبال دخیل بودند، اما اشتباه است. لابی‌گری در فوتبال زیاد است، اما حالا در اساسنامه آورده‌اند که کاندیدا باید ۱۰ رأی و امضا جمع کند.

سرمربی پیشین استقلال ادامه داد: مسلماً باید با لابی‌گری رأی جمع کرد. مثلاً می‌گویند باید ۱۰ سال سابقه مدیریت داشته باشید. یعنی چه؟! با قانونی که گذاشته‌اند فوتبالی‌ها نمی‌توانند وارد این عرصه شوند و با این قانون خود به خود فدراسیون به دست کسانی می‌افتد که فوتبالی نیستند و فقط مدیریت کرده‌اند. قوانین را برای خودشان نوشته‌اند. ما آدم‌های بزرگی در فوتبال داریم، تحصیلکرده هستند. متأسفانه دست و پای فوتبالی‌ها را برای ورود به فدراسیون بسته‌اند و یکسری آدم خاص که سیاسی هستند و شاید از کنار فدراسیون یا استادیوم رد شده باشند، حضور دارند. فقط داریوش مصطفوی بود که واقعاً فوتبالی بود. آقای دادکان نیز همین‌طور. بعد یکدفعه همه حذف شدند. به اعتقاد من انتخابات فدراسیون را عقب بیندازند. چه عجله‌ای داریم؟! فدراسیونی که رئیس نداشته مربی‌اش را هم که انتخاب کرده است! ما روی همین هم بحث داریم. چطور او انتخاب شده است؟ مسئول کیست؟ صحبت‌های کمیته فنی که حاکی از این است که کسی خبر ندارد! مصاحبه آقای کلانی را ببینید. دوستان ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند. انتخابات را عقب بیندازند. اساسنامه را تغییری بدهند که حداقل فوتبالی‌ها وارد صحنه شوند. مسئله رأی جمع کردن است. اینها خوب نیست. شما هیئت فوتبال تهران را ببینید از کی تا به حال می‌خواهد تشکیل بشود؟ اساسنامه مشکل دارد. باید روی این مسائل حساس شد و نگاه مثبت‌تری داشت. تغییر اساسنامه سخت است و باید فیفا قبول کند. 

وی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: کارنامه اسکوچیچ مشخص است. او موفقیت‌هایی داشته است، ولی بعد از خروج از تیم «خونه به خونه» در کشور خودش هم به او تیم ندادند. چه دلال‌بازی در این فوتبال است؟ مردم آبادان چه گناهی کرده‌اند؟ به شما کار دادند، اسمت را دوباره مطرح کردند، بعد ناراحتی قلبی پیدا کردی  و برای دخترت مشکل پیش آمد؟! دلم از این فوتبال پر است.  مگر می‌شود؟! اصلاً جابه‌جایی مربیان با یک باند مافیاست. گفتم حالم از این فوتبال به‌هم می‌خورد. چون این چیزها را می‌بینیم. ما با شرایط خاصی به استقلال رفتیم. با عشق و علاقه رفتیم خدمت کنیم، اما دیدیم اصلاً حالت دیگری است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که «اتفاقات سال گذشته استقلال را می‌گویید؟»، خاطرنشان کرد: بله، نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. من را بازی دادند و می‌خواستند از نام من استفاده کنند که کردند. یکسری آدم‌ها پشت سر دیگران پنهان می‌شوند. کم‌کاری و بی‌لیاقتی خودشان را پشت اسم‌های بزرگ مخفی می‌کنند.  برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. من با عشق بدون یک ریال پول آمدم، اما مرا بازی دادند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «اول فصل این موضوع مطرح شد که شما سرپرست استقلال می‌شوید. آن موقع هم بازی‌تان دادند؟»، گفت: بله، بزرگ‌ترها با من صحبت کردند و گفتند تیم بزرگ‌تر می‌خواهد، بیایید کمک کنید. گفتم به خاطر استقلال چشم، مربیگری را انجام نمی‌دهم، می‌آیم مدیر تیم می‌شوم. گفتم استقلال است دیگر. زندگی من ۳۰ سال در استقلال گذشته است. چه در دوران بازیکنی و چه مربیگری زحمت کشیدیم و هرچه داریم از نام استقلال است. گفتم بعد از زنده‌یاد حجازی و پورحیدری که جای‌شان خیلی خالی است، جایگزین باشم و بزرگ‌تری کنم. گفتم چشم. با اینکه بحث سرمربیگری من قبل از فرهاد وجود داشت. با من صحبتی نکردند، اما نامم جزو گزینه‌ها بود. با خودشان هم صحبت کردم و گفتم کاش نام مرا نیاورید. در این شرایط که مربی ایتالیایی رفته جایگزین ایشان شدن و جوی که راه افتاده خیلی سخت است. فرهاد هم ریسک کرد. من برای معارفه آقا فرهاد سر تمرین هم رفتم. بعد دیدم بحث‌هایی پیش آمده که من نباشم. می‌دانم چه کسی این کار را کرده است. آدم‌هایی که خودمان آنها را به باشگاه آورده‌ایم. کسی را که با التماس آورده‌ایم، خودمان را حذف کرده است! پشت صحنه گفتند در سکوها هوار بزنید که مظلومی نباشد.

وی درباره این موضوع که سال گذشته فایل صوتی از سوی فرهاد مجیدی بیرون آمد که خیلی تند علیه او صحبت کرده بود، تصریح کرد: من با فرهاد هم صحبت کردم. او شاگرد خود من بوده است. من توجهی به این مسائل نمی‌کنم. خیلی‌ها علیه مظلومی صحبت کردند و یک آدم کوچکی هم علیه من حرف زد که ارزش ندارد جواب بدهم. فرهاد به من زنگ زد و گفت من خیلی تعریف کرده بودم، اما فقط این بخش از صحبت‌هایم را گذاشتند. گفتم خب به‌هرحال علیه من حرف زدی. من یکی از بهترین بازیکنان سمت راست فوتبال را می‌خواستم به استقلال بیاورم. ما دخالتی در انتخاب بازیکن نداشتیم فقط کمیته فنی یکسری اسم درآورده بود. ما حسینی، بازیکن ذوب‌آهن که یکی از بهترین بازیکن‌های سمت راست است و دیروز بازی‌اش را دیدید را به باشگاه استقلال پیشنهاد داده بودیم. فرهاد آن موقع مربی موقت بود و موافق نبود. او با یکی از دوستان صحبت کرده بود و او هم بی‌معرفتی کرده و فایل را منتشر کرده بود.

مظلومی در واکنش به صحبت‌های مهدی امیرآبادی درباره ماجرای استفاده بازیکنان استقلال از پودری خاص که در زمان سرمربیگری او بوده است، اظهار کرد: من خبر ندارم و مهدی باید خودش صحبت کند. دیدم دلخوری پیش آمده و فرهاد هم شکایت کرده است. مهدی بچه خوبی است، اما او اشتباه کرده و این مسائل نباید از خانواده به بیرون درز پیدا کند. من در جریان مسائل پزشکی نیستم، اما مسئله‌ای که به من ارتباط دارد این است که درباره دربی گفته بود من آماده بودم، اما آقا مهدی شما چند روز بود تمرین نکرده بودی با مسائلی که سر ناهار درباره کاپیتانی تیم پیش آمد و نتیجه بازی هم به همین خاطر عوض شد. آقای امیرآبادی! ما شما را به اتفاق بهتاش فریبا و مربی خارجی نخواستیم و در یک اتاق صحبت کردیم؟ نگفتیم سر کاپیتانی مشکل داریم؟ شما نگفتی آماده نیستم؟ اینها را وجداناً خودتان می‌دانید، اما این صحبت‌ها را بگذارید در خانواده بماند.

سرمربی پیشین استقلال در پایان گفت: آرزو دارم تیم ملی فوتبال با هرکسی که هست، موفق باشد، چون مردم با موفقیت فوتبال ملی ما شاد می‌شوند و با یک برد تیم ملی به خیابان می‌ریزند. انتخاب اشتباه بوده است، اما حمایت کنید تا تیم ملی نتیجه بگیرد که شادی در دل مردم بیاید. آرزوی موفقیت برای فوتبال‌مان و چهار تیم‌مان در آسیا دارم. متأسفانه نتایج تا به اینجا خوب نبوده است و باید تلاش کنند که در آسیا نتایج بهتری بگیرند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرویز مظلومی استقلال تیم فوتبال استقلال سرمربی پیشین استقلال سرمربی پیشین استقلال سرمربی پیشین استقلال اساسنامه فدراسیون فدراسیون فوتبال فوتبالی ها صحبت کردن فرهاد هم تیم ملی صحبت ها پیش آمد آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرنوشت فدراسیون سوارکاری در نهایت ۲۴ اسفندماه سال گذشته پس از ۲۱ ماه بلاتکلیفی روشن شد؛ فدراسیونی که مجمع انتخاباتی‌اش در سال ۱۴۰۱ ابطال و پس از آن انتصاب دو سرپرست را تجربه کرد و همچنان با پرونده باز تحقیق و تفحص روبه‌رو است!

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۱ در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و دو مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش‌بودن باطل اعلام شد. محمد کاظمیان، ‌محمداسد مسجدی و مسعود خلیلی نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که مسجدی و کاظمیان، دو نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون، در مجمع غایب بودند و غیبتشان به منزله انصراف آنها تلقی شد.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند

تیم ملی جوانان دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار گرفت. پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان زیر ۲۰ سال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها را اعلام کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار گرفت.

از تاریخ‌سازی یک دختر تا ستاره‌ای که ناپدید شد

دوچرخه‌سواری ایران در سالی که گذشت بیشتر درگیر اتفاقات تلخ بود. مهمترین موفقیت این رشته را دختر ملی‌پوش کوهستان رقم زد که با یک مدال تاریخی توانست دوچرخه‌سواری را از ناکامی نجات دهد.

روزهای تلخ دوچرخه سواری در سال ۱۴۰۲ بیشتر از موفقیت‌های آن بود. این رشته تنها دو موفقیت بزرگ داشت اولی مدال تاریخی فرانک پرتوآذر در بازی‌های آسیایی هانگژو بود و دومی یک سهمیه المپیک بود که در بخش جاده به دست آمد.

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

رالی‌های جذاب لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با قهرمانی فرانسه به پایان رسید. در این ویدئو رالی‌های جذابی را که طی مسابقات بین تیم‌های مختلف شکل گرفت، تماشا می‌کنید.

قهرمانان المپیک که تسلیم نشدند+ویدیو

مدال‌آوری ورزشکارانی که قبلا طعم شکست در بازی‌های المپیک را چشیده‌اند، شیرینی دیگری دارد. رقابت برخی ورزشکاران را می‌بینید که شکست آنها را متوقف و ناامید نکرد و تا رسیدن به مدال المپیک دست از تلاش برنداشتند.

از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه

برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند.

تماشاگران و علاقمندان به حضور در ورزشگاه‌ها با ممنوعیت همراه داشتن برخی اقلام هنگام ورود به ورزشگاه‌های کشور روبرو هستند که فهرست کامل آن‌ آمده است.

حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: مشکل ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس حل شد و وی با فرزندش در هر دو رویداد حضور پیدا خواهد کرد.

حسین امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون‌جانبازان و توانیابان آغاز می شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت برای شرکت در رقابت های جام جهانی عازم کره می شود.

ویدیو/ گل اول ایران به ترکمنستان توسط قایدی

مهدی قایدی روی پاس سخت طارمی توانست ایران را از ترکمنستان پیش بیاندازد.

طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟