Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@23:11:36 GMT

تأمین امنیت انتخابات تهران با 14 هزار مأمور پلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۱۹

تأمین امنیت انتخابات تهران با 14 هزار مأمور پلیس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در حاشیه همایش آموزش مسئولان انتظامی شعب اخذ رأی در مقر پلیس تهران با اشاره به فعالیت 4 هزار و 552 شعبه اخذ رأی در تهران، ری و شمیرانات از تلاش بالغ بر 14 هزار مأمور انتظامی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی خبر داد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه تیم‌‌های ویژه اطلاعات و تمهیدات سنگین امنیتی برای تأمین انتخابات پیش‌بینی شده است، گفت: مسئولیت امنیت شعب اخذ رأی برعهده نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کنترل تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی توسط پلیس خبر داد و گفت: تاکنون مطلب قابل ذکری جز یکی دو مورد پاره کردن بنر انتخاباتی درباره اینگونه تخلفات نداشتیم و اگر موردی نیز وجود داشته باشد آن را به بخش‌های نظارتی اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری ده‌ها جلسه سخنرانی توسط کاندیداها در سطح شهر تهران و برقراری امنیت در تمام این مراسم‌ها،گفت: سلامت، امنیت و مشارکت 3 اصل مهم پلیس در انتخابات پیش‌رو است.

انتهای پیام/

20 / 20 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت همایش آموزش مسئولان انتظامی شعب اخذ رأی در مقر پلیس تهران تأمین امنیت انتخابات تهران 14 هزار مأمور پلیس تمهیدات سنگین امنیتی برای تأمین انتخابات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت تأمین امنیت انتخابات تهران 14 هزار مأمور پلیس تأمین امنیت شعب اخذ رأی هزار مأمور پلیس تهران برای تأمین اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دیدار گروه‌های مختلف روحانیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و اعضای تشکل‌های مردمی با سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد حاضران با سر دادن شعارهایی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور تجلیل کردند.

در ادامه حاضران با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است، اذعان کردند: حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

مردم اعلام کردند امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است..

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت