Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@10:49:28 GMT

ایجاد تغییراتی جذاب در نرم‌افزار گوگل فیت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۴۳۸

ایجاد تغییراتی جذاب در نرم‌افزار گوگل فیت

گوگل تغییرات جدیدی را در سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند ایجاد و دسترسی به برخی از امکانات را بسیار راحت‌تر از گذشته کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اگر ساعت هوشمند ندارید ولی با گوشی هوشمند خود و از طریق اپلیکیشن گوگل فیت (Google fit) دائماً وضعیت جسمانی و سلامت خود را بررسی می‌کنید، گوگل خبرهای خوشی برای شما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل با تازگی با ایجاد تغییراتی جذاب در نرم‌افزار Google fit ویژگی‌های آن را ارتقا داده و کار کردن با آن را برای کاربران راحت‌تر از گذشته ساخته است. قیمت بالای ساعت‌های هوشمند سبب شده است همه کاربران توانایی خرید این گجت‌های پوشیدنی را نداشته باشند و ترجیح بدهند به‌جای خرید آن‌ها از اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده کنند. در میان اپلیکیشن‌های موجود برای بررسی وضعیت جسمانی بدن، نرم‌افزار گوگل فیت از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شرکت گوگل نسخه جدید اپلیکیشن Google fit را برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه کرده است. کاربران اندروید برای دسترسی به ویژگی‌های جدید اپلیکیشن گوگل فیت می‌توانند قسمت مشخص‌شده در برنامه را لمس و یا انگشت خود را روی نمایشگر گوشی بکشند. در سیستم‌عامل iOS گزینه خاصی در نرم‌افزار جدید گوگل فیت به‌منظور رسیدن به امکانات جدید وجود ندارد و تنها باید کاربران انگشت خود را روی نمایشگر بکشد.

آمارها نشان می‌دهد تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه در هر دو سیستم‌عامل پرطرفدار اندروید و iOS از اپلیکیشن گوگل فیت برای حفظ تناسب‌اندام خود استفاده می‌کنند. در این برنامه می‌توان تمامی فعالیت‌های روزانه مانند ساعت‌های استراحت، تعداد قدم‌های طی شده در طول روز، ضربان قلب در بازه‌های زمانی متفاوت و مواردی دیگر را مشاهده کرد.

هم‌اکنون شرکت‌های زیادی درزمینهٔ طراحی و تولید برنامه‌های تناسب‌اندام فعالیت می‌کنند و اپلیکیشن‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. از همین رو رقابت برای جذب کاربران بیشتر در حوزه اپلیکیشن‌های مرتبط با وضعیت جسمانی و تناسب‌اندام بسیار داغ است. قطعاً گوگل در این زمینه نامی آشنا است ولی برای حفظ رضایت کاربران خود باید در بازه‌های زمانی کوتاه ویژگی‌های Google fit را افزایش دهد.

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: گوگل ساعت هوشمند گوشی هوشمند اپلیکیشن گوگل فیت وضعیت جسمانی نرم افزار تناسب اندام سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گذر ۳۰ تیر، اظهار کرد: کاربری سابق این خیابان برای ما قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

وی با بیان اینکه درست در فضایی که گردشگران می‌توانستند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود، یادآور شد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها پیگیری به این نتیجه رسیدند که کاربری این گذر باید تغییر کند و به نقطه‌ای تبدیل شود که کاربری فرهنگی داشته باشد.

نادعلی با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری در این گذر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده که نسبت به گذشته، غرفه‌های کمتری در این گذر ایجاد شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه آلودگی و بوی ناشی از استقرار غرفه‌های خوراکی و غذا برای بیمارستان موجود در محل زیان‌بار بود، خاطرنشان کرد: اقدامات جدید به این معنا نیست که غرفه عرضه غذا و خوراکی در گذر ۳۰ تیر پیش‌بینی نشده باشد و به اندازه و تناسب تردد شهروندان و گردشگران، این غرفه‌ها مستقر خواهند شد.

وی نسبت به انجام سریع‌تر اقدامات ابراز امیدواری کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود