Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع تعدادی از امدادگران با اشاره به اهمیت آمادگی نیروها و عوامل امدادی بیان کرد: برگزاری توان افزایی در ارتقا سطح آگاهی‌ها، تعامل، هماهنگی و آشنایی با شرح وظایف نقش بسزایی دارد.

وی از برگزاری دوره‌های توان افزایی مستمر ویژه نجات گران و امدادگران در طول سال خبر داد و افزود: در بهمن ماه سال جاری دوره توان افزایی برای ۵۰ نفر از نجات گران خواهر و برادر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند ادامه داد: در راستای برگزاری این دوره، ۲۵ نفر از برادران آموزش‌های مدنظر را به مدت دو روز در ارتفاعات باقران فرا گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵ نفر از نجات گران خواهر آموزش‌های این دوره را در ارتفاعات مزار فریزنوک از توابع بیرجند فرا گرفتند.

خادمی با اشاره به برنامه‌های توان افزایی اظهار کرد: مباحث کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، اصول پیمایش کوهستان، کار با GPS ، جهت‌یابی در شب از جمله محورهای این دوره آموزشی بوده است.

وی افزود: ارائه مباحث تئوری بقا عمومی و بقا تخصصی، مباحث عملی بقا در سرما و نحوه برقراری جان‌پناه اضطراری در کوهستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.

خادمی افزایش سرعت عمل نجات گران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره دانست و گفت: امید است بتوانیم با برگزاری این برنامه‌ها، در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه به خوبی ایفای نقش کنیم.

کد خبر 4856881

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی آموزش امداد و نجات بیرجند انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی توان افزایی فرا گرفتند نجات گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجه السلام سید جواد موسوی امجد، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت:توفیق روزه داری، عبادت و تلاوت قرآن در این ماه مبارک فرصت و نعمت بزرگی است که خداوند به مؤمنان عنایت کرده است.
حجه السلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت هم گفت:ماه رمضان فرصتی برای تدبر در آیات و انس با قرآن کریم است و باید با مغتنم شمردن فرصت‌های بی بدیل عبادت در این ماه و درک فضائل آن، مومنان توشه‌ای عظیم و بسیار ارزشمند برای دنیا و آخرت خود ذخیره نمایند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند