Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرسه گزینه نیروهای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد، کارآمد و مردمی هستند.

خلیفه خلقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تایید و تعیین گزینه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه بهترین گزینه‌ها برای معرفی به مردم از سوی ائتلاف معرفی شدند و هر کدام ویژگی های لازم را برای به دوش کشیدن این مسوولیت اجتماعی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا شاخصه هایی برای تعیین گزینه‌های شورای ائتلاف مد نظر بود که اصلی‌ترین آنها صفت انقلابی گری و پایبند بودن به اصول انقلاب بود.
خلقی‌پور افزود: آن چه که از این افراد در طول 40 ساله از عمر انقلاب مشاهده کرده ایم عدول نکردن از خط انقلاب و خط راستین ولایت فقیه بود و هر کجا که نیاز به حمایت و پشتیبانی از آرمان های انقلاب بوده این افراد در صحنه حضور داشتند و مواضع آنها از جنس انقلابی و انقلابی‌گری بوده است.

وی شاخصه دیگر را آگاه بودن به اوضاع کشور دانست و گفت: تا آن جا که به یاد داریم گزینه های جریان انقلابی چه در دوران پر تلاطم ابتدای انقلاب چه در دوره دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ و برهه‌های اخیر در صحنه حضور داشته و هیچ گاه در کوران تحولات و البته در هنگامه سختی‌ها خود را کنار نکشیدند.

خلقی‌پور در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با بیان این که این افراد در برابر فتنه‌ها و ظلم‌هایی که در برخی دوره‌ها به انقلاب و رهبری و نظام شد سکوت نکردند افزود: کاندیداهای مورد تایید ائتلاف نیروهای انقلاب در استان از افراد شناسنامه‌دار در جریان اصولگرایی و انقلابی هستند که دو نفر از آن ها سابقه حضور در مجلس را داشته‌اند و یکی دیگر از آنها نیز به اقتضای خدمت خود در نظام با همه امور و تحولات کشور چه در ابعاد داخلی و چه در حوزه تحولات بین‌المللی اشراف کامل دارد.

خلقی‌پور به کارآمدی افراد تایید شده در این جریان هم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ملاک‌ها مردمی بودن افراد است که خوشبختانه بهترین ارتباطات مردمی را در این 4 دهه از عمر انقلاب با مردم داشته‌اند و صفت مردمی بودن آن‌ها از صفات بارز است.

وی گفت: دیگر ملاک مد نظر شورای ائتلاف در گزینش این افراد میزان رای‌ آوری و اقبال مردمی به آن‌هاست که در نظرسنجی‌ها این افراد 

دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه اقبال مردمی خوبی به کاندیداهای جریان انقلابی وجود دارد و امیدواریم با حضور پر شور و حداکثری مردم افرادی که دل در گرو نظام و انقلاب داشته و شرایط حساس کشور را در داخل و خارج به خوبی درک می‌کنند راهی مجلس شوند تا با شکل‌گیری مجلس انقلابی و پیرو فرامین رهبری بتوانیم از این گذرگاه و پیچ تاریخی به سلامتی عبور کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای انقلاب در استان خلقی پور گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه‌های بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکویی نژاد، شامگاه _پنجشنبه، نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۳ روز نهم فروردین گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه‌های منطقه «ماه پرویز» شهرستان بویراحمد به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد.

وی افزود: به محض وصول این خبر بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده‌است.

کد خبر 740048

دیگر خبرها

  • سوال روز هجدهم «زندگی با آیه ها» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر