Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شاهد یک فضای کاملا رقابتی در انتخابات خراسان رضوی هستیم. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طی جمع‌بندی که در جلسه ستاد انتخابات استان صورت گرفت، هم‌اکنون خراسان رضوی از لحاظ برگزاری انتخابات، ایجاد بستر لازم، زمان‌بندی و تامین امنیت در شرایط خوبی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تلاش اعضای شورای اطلاع رسانی استان و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات پیش رو، شاهد رکوردشکنی حضور مردم شریف استان در این رویداد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مردم در فضای انتخابات بینش سیاسی بالایی دارند، از طرفی هم رسانه‌ها حضور فعالی در فضای انتخابات دارند که جای قدردانی دارد.

جعفری با تاکید بر لزوم هوشیاری رسانه‌ها در فضای انتخابات نسبت به تحرکات دشمن خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها مورد غفلت قرار گرفته‌اند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، به طوری که در فضای انتخابات بی‌تفاوت هستند و فکر می‌کنند مشارکت مردم کم خواهد بود.

کاندیدای شورای ائتلاف ‌در اردبیل: ‌به زیرساخت‌ها ‌اصلی ‌استان اردبیل توجه نشده است‌استاندار سیستان و بلوچستان: همه عوامل برگزاری انتخابات با تمام توان پای کار باشند12 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کرمان را بر عهده دارند‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ضرورت مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حتی اگر اشخاص را قبول ندارید، به خاطر ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنید، بنابراین انتخابات چنین اهمیت بالایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه طبق نظرسنجی‌های گوناگون میانگین کلی مشارکت مردم کشور در انتخابات خوب پیش‌بینی شده است، افزود: خوشبختانه خراسان رضوی در حوزه انتخابات یک فضای کاملا رقابتی دارد و دغدغه‌ای برای ما در ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخابات وجود ندارد.

جعفری با بیان اینکه آمار حوزه تخلف و تخریب داوطلبان مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته کاهش چشمگیری داشته است، اظهار کرد: در این دوره تاکنون 17 پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و این آمار نشان می‌دهد مجریان انتخاباتی، نامزدها و هواداران آن‌ها نکات قانونی را به خوبی رعایت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت انتخابات تدابیر خوبی برای خراسان رضوی اتخاذ شذه است، افزود: برای حفاظت از صندوق‌های شعب اخذ رای، محافظینی مشخص شده و احکام مسئولیت این افراد از قبل صادر شده است، با این وجود در حوزه تامین امنیت انتخابات وضعیت استان سفید است، ضمن اینکه فردا هم شورای تامین استان با موضوع انتخابات تشکیل می‌شود.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در فضای انتخابات شاهد انتشار شایعاتی غیرواقعی در کانال‌های مجازی و فضای حقیقی هستیم که هیچ پایه و اساسی ندارد و نیاز است در مقابل نشر این شایعات غیرواقعی آگاهی بخشی‌ کنیم.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی فضای انتخابات امنیت انتخابات معاون سیاسی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی