Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد سرخوش،  مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۳۵ متر است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۷ سانتی‌متری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: وسعت دریاچه ارومیه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴۰ کیلومترمربع افزایش دارد.  

سرخوش ادامه دا: دریاچه ارومیه در حال حاضر ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون مترمکعب آب دارد، اضافه کرد: حجم آب دریاچه ارومیه در سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب بود که آمار مقایسه‌ای ‌نشان از افزایش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعبی آب دریاچه دارد.

کد خبر 485270 برچسب‌ها دریاچه ارومیه استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دریاچه ارومیه استان آذربایجان غربی دریاچه ارومیه آب دریاچه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی