Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@21:00:42 GMT

واژگونی ال نود در نارمک

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۵۷۷

واژگونی ال نود در نارمک

بی توجهی به اصول ایمنی درهنگام رانندگی باعث واژگونی خودروی سواری در یکی از خیابان‌های محله نارمک شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهروندانی که شاهد این حادثه رانندگی بودند با سامانه‌ی ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند و برای خارج کردن راننده درخواست کمک کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۸ صبح امروز زنگ ایستگاه۷۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۲را روانه خیابان گلبرگ، خیابان شهید اکبری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به اظهار مهدی سلطانی فرمانده‌ی آتش نشانان اعزامی، با توجه به نزدیک بودن محل حادثه به ایستگاه آتش نشانی، آتش نشانان کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ که راننده آن خانمی ۲۷ ساله بود، در هنگام حرکت درخیابان به علت نامشخصی در وسط خیابان واژگون شده است.

وی با اعلام این که راننده خودرو در این حادثه آسیبی ندید و وی پیش از حضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از کشیدن یک رشته لوله‌ی آبدهی به عنوان پشتیبان، خود را به خودرو رساندند و پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت سوخت آن مشغول عملیات شدند.

سلطانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از ایمن سازی محل مبادرت به برگرداندن خودرو به حالت اولیه کردند و مسیر رفت و آمد خودرو‌ها را گشودند.

علت وقوع این حادثه رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ال نود آتش نشان ایستگاه آتش نشانی رانندگی آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد