Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(چهارشنبه)در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است و با توجه به اینکه شروع، ادامه و استمرار این انقلاب به حضور مردم بستگی دارد فکر می کنم حضور در انتخابات بارزترین نماد حضور مردم در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرده تا این حضور را مخدوش کند و ما  دشمن را در مقابل ملت ایران یکپارچه می بینیم. گزارشی را می دیدم که بر اساس آن کنگره آمریکا به ازای هر روز کاری خودش، یک طرح علیه جمهوری اسلامی داشته است و در یک سال گذشته حدود ۱۱۵ طرح علیه جمهوری اسلامی داشته که برخی از آنها تصویب و برخی دیگر تصویب نشده است.

حاتمی اظهار داشت: در این شرایط داشتن یک مجلس قدرتمند و دشمن شناس و بصیر و در عین حال حامی انسجام و وحدت داخلی می‌تواند به قدرت مردم بیفزاید. ان شاءالله با حضور پررنگ در انتخابات یکبار دیگر حمایت قاطع مردم از جمهوری اسلامی رقم بخورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت متکی به مردم است و عقبه راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که عنصر و مولفه اصلی تأمین کننده امنیت هستند، مردم‌اند و فکر می کنم حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین است.

کد خبر 4856899 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ امیر حاتمی جمهوری اسلامی ایران انتخابات 98 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی شورای نگهبان حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی جمهوری اسلامی نیروهای مسلح حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید

به گزارش جماران؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز-  سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی،‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است،‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

دیگر خبرها

  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح