Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: اگر مجلس شورای اسلامی قوی باشد حتما دولت قوی خواهیم داشت و مجلس است که می تواند به درستی ریل گذاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» امروز (چهارشنبه 30 بهمن) در نشست هم اندیشی گروه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سازمان های مردم نهاد گلستان اظهار کرد: وقتی امام خمینی (رحمه الله علیه) به ایران آمدند، بیان کردند که به واسطه آنکه مردم من را قبول دارند حکومت تعیین می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: مردم حق انتخاب و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند و این دو حق از یکدیگر جدا نیست.

 

حق شناس به وضعیت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: در طول چهل و یک سال از انقلاب اسلامی به همه احزاب سهمی از قدرت رسیده است ولی باید اندیشید که رسیدن به قدرت باید دغدغه ما باشد و یا اینکه اسلامیت نظام و جمهوریت و حفظ آرمان های انقلاب باید به عنوان یک اصل دنبال شود.

 

وی ابراز داشت: کشور متعلق به مردم است و رهبری جمله تاریخی بیان کردند که اگر من را قبول ندارید و نظام را نیز قبول ندارید برای وطن خود پای انتخابات بیاید و در دل انتخابات حداکثری حتما نتیجه مطلوب به نفع ملت وجود دارد.

 

استاندار گلستان با طرح این پرسش که کدام جریان سیاسی و قوم در مجلس شورای اسلامی  در استان گلستان داوطلب ندارد، متذکر شد: شور و هیجان شرکت در انتخابات در گنبد کاووس نسبت به سالهای گذشته بی سابقه است.

 

حق شناس متذکر شد: اگر مجلس شورای اسلامی قوی باشد حتما دولت قوی خواهیم داشت و مجلس است که می تواند به درستی ریل گذاری کند.

 

وی افزود: در بسیاری از موارد مجلس از اختیارات خود استفاده نکرده است، مجلس رئیس جمهور را به صحن مجلس می آورد و یا وزرا را استیضاح می کند لذا نباید خط کشی در انتخاب نماینده اصلح بگذاریم.

 

استاندار گلستان یادآور شد: در استان گلستان از مجموع داوطلبانی که وجود دارد افرادی دست پاک با باورهای پاک و مطلع وجود دارند.

 

حق شناس متذکر شد: امروز همه فرمانداران را مکلف کردیم که در هر حوزه ای فعالیت می کنند اهمیت موضوع انتخابات را به اقشار مختلف انتقال دهند تا با مشارکت خود هفت نماینده توانمند در استان گلستان  منتخب شود.

 

وی افزود: با مشارکت حداکثری می توانیم مجلس توانمند داشته باشیم و گره های مشکلات کشور باز شود.

 

استاندار گلستان یادآور شد:  حضور حداکثری در انتخابات در روابط خارجی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است، روابط  کشورها و یا موضع گیری ها بر اساس منافع ملت ها شکل می گیرد و این مجلس است که در این مسیر اثرگذار است.

 

حق شناس افزود: رکورد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۴ درصد بود و در چهار سال گذشته ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند و این تعداد در این دوره ۴۱۸ نفر تائید رسید.

 

وی گفت: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و به ازای هر کرسی ۱۴ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این دوره به ازای هر کسی ۳۴ داوطلب در استان گلستان با یکدیگر رقابت می کنند.

 

استاندار گلستان متذکر شد:  مردم با انتخاب نمایندگان اصلح می توانند صدای مشکلات گلستان را به گوش کشور برسانند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات حضور حداکثری ستاد انتخابات انتخابات مجلس استاندار گلستان انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار گلستان استان گلستان ریل گذاری متذکر شد حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است