Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با الشارجه، تعدادی از بازیکنان با مصدومیت‌های جزیی روبرو شدند که کادر پزشکی در تلاش است هر چه سریعتر این بازیکنان را در اختیار کادر فنی قرار دهد.

وی در خصوص مصدومیت سید جلال حسینی گفت: سید جلال در پایان نیمه اول بازی برابر الشارجه از ناحیه پا احساس درد داشت و با صلاحدید کادر فنی، تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت او در حال بررسی است و بنابر تشخیص اولیه، امروز برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال کرد. سعی و تلاش ما این است که او هر چه سریعتر به تمرینات گروهی باز گردد.

علیرضا حقیقت در مورد مهدی شیری نیز افزود: شیری از ناحیه کمر با مصدومیت مواجه شده است که امروز تمرینات پزشکی خاصی را پشت سر گذاشت و مشکل خاصی ندارد.

پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت کریستین اوساگونا نیز خاطرنشان کرد: وی نیز در بازی روز گذشته ضرباتی را از ناحیه پا خورده بود که با تشخیص کادر پزشکی، امروز یخ درمانی و تمرینات سبک را در برنامه داشت تا با استراحت، در تهران به تمرینات گروهی باز گردد.

علیرضا حقیقت در پایان گفت: مصدومیت‌های بازیکنان جزیی است و به نظر نمی‌رسد که برای بازی بعدی مشکلی داشته باشند.

256 43

کد خبر 1354468

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جلال حسینی علیرضا حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مارکا؛ ­تیم فوتبال منچستر سیتی دو هفته دیگر در بازی رفت از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید برود و این در حالی است که ۵ بازیکن این تیم با مصدومیت روبرو شده اند.   کایل واکر یکی از مصدومان این تیم است که در بازی با برزیل دچار مصدومیت شد و جان استونز نیز در بازی با بلیژیک با مصدومیت روبروشد و مانوئل آکانجی در دیدار تیم ملی سوئیس دچار مصدومیت شد. روبن دیاس و برناردو سیلوا نیز در اردوی تیم پرتغال حضور داشتند و در نهایت و رودریگوی اسپانیایی اگر چه در مقابل کلمبیا بازی نکرد، اما در بازی مقابل برزیل در ترکیب اسپانیا بود و شرایط مشابهی داشت و نتوانست در اردوی تیممنچستر سیتی حضور یابد.   تیم فوتبال منچستر سیتی باید در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی را در مقابل رئال مادرید برگزار کند و این بازی باری سیتیزن‌ها بسیار مهم است ومی تواند به حضور دوباره منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)