Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی گفت: به منظور جلوگیری از متضرر شدن چرخه صادرات،مصوبه افزایش تعرفه صادرات سیب و پرتقال لغو شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، افزود: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی در مورخه ۲۷ بهمن ماه سال جاری در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، با برقراری عوارض برای صادرات محصولات سیب درختی و پرتقال مخالفت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی تصریح کرد: بر اساس این درخواست و با پیگیری استاندار آذربایجان‌غربی این مصوبه لغو شد. پیش از این آذربایجان‌غربی آمادگی خود را برای تامین سیب مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان اعلام کرده بود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، حداقل ۷۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های کشور موجود است که از این مقدار در حدود ۳۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان غربی وجود دارد.

جلیلی گفت: باغداران آذربایجان‌غربی امسال با برداشت بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیب، رتبه نخست تولید این محصول را در کشور به خود اختصاص دادند؛ از مجموع ۱۰۲ هزار هکتار مساحت باغ‌های بارور آذربایجان‌غربی حدود ۶۰ هزار هکتار به سیب اختصاص یافته‌است و حدود یک سوم سیب کشور در این استان تولید می‌شود.

گفتنی است با توجه به اعلام رسمی وزارت جهاد کشاورزی امسال بیش از یک و نیم میلیون تن سیب درختی و ۵۰۰ هزار تن پرتقال مازاد تولید بر نیاز کشور وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی صادرات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی صادرات سیب ستاد تنظیم بازار عوارض صادراتی وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هزار تن سیب سیب درختی تن سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی