Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:38:43 GMT

فرار نیمار با خوش شانسی از اخراج! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۷۵۸

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ممکن بود در دیدار دیشب مقابل دورتموند از زمین اخراج شود.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه دورتموند مقهور درخشش ارلینگ هالند شده و با نتیجه 1-2 مغلوب شده تا کار دشواری برای صعود به دور بعدی داشته باشد، اما در اواسط نیمه دوم خوش شانس بود که از داشتن نیمار برای دیدار بعدی محروم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 58 نیمار و اکسل ویتسل بر سر درگیر بودند که هر دو زمین خوردند و در صحنه ای عجیب نیمار هنگام بلند شدن با آرنج به زیر چانه هافبک بلژیکی دورتموند زد. مشخص نیست حرکت ستاره برزیلی از روی عمد بود یا خیر، اما اکسل ویتسل برای لحظاتی درد می کشید و بازی نیز متوقف شد.

 

متئو لاهوز، داور این دیدار در نهایت تصمیم گرفت نیمار را با کارت زرد جریمه کند و ستاره برزیلی خوش شانس بود که در میدان ماند تا در ادامه و در دقیقه 76 تک گل ارزشمند تیمش را در خانه دورتموند به ثمر برساند. البته نیمار در این دیدار چندان آماده نبود و توماس توخل نیز در پایان بازی این موضوع را تصدیق کرد. ستاره برزیلی چند هفته ای را به علت مصدومیت از دست داده و نتوانسته بود پاری سن ژرمن را در دیدارهای لیگ یک فرانسه همراهی کند.

 

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس

سرمربی بلوگرانا در جریان مسابقه و حتی بعد از اتمام آن، شدیداً به قضاوت داور معترض بود.

طرفداری | ژاوی در جریان دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن برای لحظاتی شدیداً از کوره در رفت.

دبدار شب گذشته تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پاری سن ژرمن پس از اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا، کاملا بازی را در دست گرفت و در نهایت با کسب یک برد شیرین و فراموش‌ناشدنی در کاتالونیا، جواز صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

یکی از اتفاقات مهم تقابل دو تیم، اخراج ژاوی در دقیقه 59 به دلیل اعتراض شدید به تصمیم استوان کواچ، داور مسابقه بود. حال لب‌خوانی شبکه تلویزیونی مووی استار از صحبت‌های ژاوی نشان می‌دهد که سرمربی بارسلونا در جریان این اتفاق، علاوه بر لگد زدن به دوربین کنار زمین، کواچ را با کلماتی توهین‌آمیز مورد خطاب قرار داد:

با من در نیوفت. لعنت به مادرت حرام‌زاده. بفرما اخراجم کن!

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو