Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید با هدف جلوگیری از گرانفروشی و کنترل بازار در اردبیل اجرا می‌شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی امروز صبح در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در اردبیل اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار شب عید با هدف جلوگیری از گرانفروشی و کنترل بازار در اردبیل اجرا می‌شود که درصدد هستیم تامین کالاهای اساسی برای عموم به قیمت مصوب و مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان و سودجویان بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم دست دلالان برای سوءاستفاده از ایجاد قیمت‌های حبابی در این زمینه دراز شود که به‌همین منظور گشت‌های نظارتی باید همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند و کنترل و نظارت بر قیمت‌های مصوب به شکل مستمر انجام یابد.

آغاز نظارت بر بازار شب عید از ابتدای اسفندماه؛ همکاری 200 ناظر افتخاری با اصناف استان فارسافزایش نظارت‌ها بر میادین میوه و تره بار تهران از ابتدای اسفندافزایش نظارت‌ها بر میادین میوه و تره بار تهران از ابتدای اسفند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز نیز خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا 15 فروردین برای کالاهای اساسی ادامه خواهد داشت و در حال حاضر میوه مورد نیاز مردم برای شب عید نیز تامین شده که به تفکیک  یک هزار و 400 تن سیب و پرتقال و 900 تن پرتقال از نوع تامسون و 500 تن سیب نوع قرمز است.

صادقی بیان کرد: میوه شب عید همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه در اختیار هم‌استانی‌ها قرار می‌گیرد که اجرای طرح نظارتی در این زمینه نیز با هدف کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا برای جلوگیری از گرانفروشی و کم‌فروشی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی به‌شکل ویژه نظارت‌های لازم را در امر بازرسی و نظارت بر کالاها خواهند داشت و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نظارت بر بازار شب عید جلوگیری از گرانفروشی اردبیل اجرا می شود اجرای طرح نظارت نظارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد گفت: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات رسانی به سیل زدگان با هیچ گونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.
وی افزود: در زمینه کمک رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک رسانی تناسب وجود داشته باشد و بر اساس نیاز‌های مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.
استاندار سیستان و بلوچستان از مدیران استانی خواست؛ از ظرفیت حضور مسئولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره برداری کنند.
وی با تاکید بر پایداری آب روستا‌ها گفت: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند.
کرمی اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.
وی با تاکید بر توزیع آرد به خصوص در بخش‌های روستایی بیان داشت: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندی‌های روستا‌ها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
کرمی بیان داشت: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی؛ بازگشایی راه‌هایی که همچنان مسدود هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیر‌های بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.
استاندار سیستان و بلوچستان بر پایداری برق همه مناطق سیلزده تاکید و اضافه کرد: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم شود.
وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن‌های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان سازی بزودی آغاز شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندسارها و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده