Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: با توجه به توسعه بندر چابهار، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، جانمایی تجهیزات مدرن و استراتژیک و رشد چشمگیر صادرات و واردات کالا از این بندر، توسعه زیرساخت‌های اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از پروژه‌های ضروری این بندر یاد کرد و گفت: اتصال استاندارد ترمینال‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به جاده‌های مواصلاتی، سهولت دسترسی به ترمینال‌های کانتینری طرح توسعه و تسهیل ترانزیت کالاهای وارده به بندر چابهار از اهداف اجرای این پروژه است.

به گفته آقایی پروژه احداث و تعریض جاده دسترسی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به طول ۲.۵ کیلومتر و با صرف ۳.۵ میلیون دلار اعتبار اجرایی شد که با اجرای این پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به بلوار جنوبی و دروازه شرقی بندر و در نهایت به جاده‌های مواصلاتی متصل شده است. با اجرای این پروژه برای ۱۰۰ نفر فرصت اشتغال مستقیم فراهم شده است.

وی عرض این جاده را حدود ۴۰ متر اعلام کرد و افزود: ۶ باند رفت و برگشتی، بیش از ۵ کیلومتر کانال جمع آوری آب‌های سطحی، سیستم کابل کشی و پایه‌های روشنایی، سیستم‌های آتش نشانی و هیدرانت، توسعه فضای سبز و سیستم آبیاری تحت فشار در راستای اجرای این پروژه در بندر چابهار ایجاد شده است.

کد خبر 4856924

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بندر چابهار انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه طرح توسعه بندر شهید بهشتی اجرای این پروژه بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد