Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در ابتدای جلسه تفسیر قرآن کریم با بیان اینکه غیبت در انتخابات هم مانند غیبت در راهپیمایی و عرصه جهاد و دین است، گفت: انتخابات امتحانی برای همه اقشار جامعه است و باید در آن حضوری هوشمندانه و فعال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه فعال بودن به معنای مشارکت حداکثری در انتخابات است، بیان کرد: فعال بودن در انتخابات یعنی معیار‌ها و ملاک‌ها را برای مردم تبیین کنیم تا بتوانند انتخابی درست داشته باشند.

او تأکید کرد: نباید معیار‌ها برای رأی دادن به افراد، نگاه قومی، قبیله‌ای و یا بریز و بپاش نامزد‌ها باشد، زیرا چنین نگاهی برخاسته از فرهنگ غرب و دوران جاهلیت است و در مقابل فرهنگ دینی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی این است که انتخاب افراد اصلح را بر اساس ایمان افراد انجام دهیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند باید ببینیم چه کسانی ایمان قوی، تقوا، بصیرت، اخلاص و شجاعت دارند و بر اساس آن انتخاب کنیم.
امام جمعه قزوین بیان کرد: باید به کسانی رأی بدهیم که افکار و اندیشه‌های سردار سلیمانی در او دیده شود و سمت و سوی آن سردار رشید اسلام را داشته باشند، اگر بر اساس ایمان و تقوا وارد میدان انتخابات بشویم، ذخیره آخرتمان می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی امام جمعه قزوین حجت الاسلام بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود