Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@10:11:22 GMT

وزیر اطلاعات: امنیت انتخابات تأمین شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۹۵۲

صراط:

سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون موضوع امنیت انتخابات، اظهار داشت: همه دستگاههای موثر بر امنیت کشور با اشراف اطلاعاتی خود امنیت را حفظ کرده‌اند.

به گزارش فارس وی تاکید کرد: این دستگاههای امنیتی تا پایان انتخابات با اشراف کامل اطلاعاتی امنیت انتخابات را حفظ و تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات در واکنش به اظهارات برخی کشورها در مورد انتخابات ایران، تصریح کرد: اگر نظارت استصوابی هم به صورت صد در صدی برداشته شود آنها باز هم همین حرف‌ها را می‌زدند.

علوی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم در انتخابات یک مساله کمی نیست بلکه حاوی پیامهای خاص خود است. و هر چه حضور بیشتر باشد این پیام را می‌دهد که اراده ایرانی تزلزل پذیر نیست و مردم با نظام پیوند دارند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر هم گلایه‌هایی وجود دارد این گلایه‌ها خود را پای صندوق نشان نمی‌دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر اطلاعات امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی دستگاه های امنیتی صراط امنیت انتخابات وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج، در برهه‌های مختلف نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد ضمن حضور در پادگان تیپ ۲۶۴ ارتش اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) برای اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی به مناسبت روز ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج، در برهه‌های مختلف نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: امیران ارتش جمهوری اسلامی همچون آذرفر، آبشناسان، صیاد شیرازی و… بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس با خلق حماسه‌های عظیم، افتخارات ویژه‌ای در دفتر تاریخ ثبت کردند.

علی‌نژاد تصریح کرد: دفاع مقدس، نمادی از ایثار و پایمردی ارتشیان سرافراز و مردان مردی است که فدای ملت شدند.

وی ادامه داد: امروز نیروی‌های مسلح کشور از هر لحاظ دارای آمادگی تمام بوده و مؤلفه‌های اقتدار را به منصه ظهور گذاشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: وعده صادق واقعاً محقق شد و تصاویر با شکوهی که از عملیات علیه رژیم خبیث منتشر شد باعث افتخار ایران اسلامی است.

کد خبر 745270

دیگر خبرها

  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها