Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، طرح تشدید نظارت و بازرسی از پنجم اسفند ماه سال 1398 آغاز و با اولویت کالاها و خدمات مشمول طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

پیش بینی شده است معاونت بازرگانی داخلی سبد ویژه اقلام اساسی به همه استان‌ها تخصیص و شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی داخلی نیز مجاز هستند با تصویب هیات مدیره نتسبت به تحویل سهمیه کالاهای اساسی و دریافت وجه کالا به صورت مدت‌دار، یعنی حداکثر دو ماه، با حداقل تضمین معتبر و رعایت قیمت مصوب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده است با هدف تامین اقلام مورد نیاز و خدمات پراستفاده در این ایام، نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده در آستانه نوروز برگزار شود. هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان نیز برگزاری نمایشگاه‌های خاص با هدف تامین اقلام مصرفی در دستور کار قرار می گیرد. نزدیکی ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان سبب شده است طرح تشدید نظارت از پنجم اسفند ماه کلید خورده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز تنظیم بازار کالاهای اساسی تشدید نظارت ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان تشدید نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز