Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:56:51 GMT

برف و باران در محورهای مواصلاتی ۴ استان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۹۹۱

برف و باران در محورهای مواصلاتی ۴ استان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، هماکنون شاهد بارش برف در محور پیرانشهر - تمرچین استان آذربایجان غربی و محور تبریز - آذرشهر استان آذربایجان شرقی هستیم. همچنین بارش باران در اکثر محورهای استان کردستان، محورهای اصفهان - نطنز و اصفهان - کاشان استان اصفهان مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور ارومیه - سلماس استان آذربایجان غربی، محورهای تبریز - اهر و تبریز - زنجان استان آذربایجان شرقی و محور قوچان - درگز استان خراسان رضوی وجود دارد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پلیس راهور ناجا مه گرفتگی باران و برف محورهای مواصلاتی قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته