Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره چهار خودرویی که امروز با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد، گفت: این خودروها مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده، مصرف و تولید آلودگی کمتری دارند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی وزیر صمت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره چهار خودرو تولید داخل که در حاشیه جلسه هیئت وزیران و با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد، گفت: بیش از 90 درصد این خودروها ساخت داخل است و برخی اقلام جزئی که امکانش نبوده در داخل تولید شده و برنامه داریم در ماه‌های آینده آن اقلام نیز در داخل تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: شرکت در انتخابات یکی از راه‌های ایستادن در برابر آمریکاستظریف: امروز باید به آمریکایی‌ها بگوییم سیاست‌های شما در قبال ایران شکست خورده استجهانگیری: هر چقدر مجلس قوی‌تر‌ باشد توانش برای حل مشکل بیشتر خواهد شد

وی افزود: این خودروها مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده، مصرف و تولید آلودگی کمتری دارند. سعی می‌کنیم با اقدامات اساسی که صورت گرفته، قیمت تمام‌شده نیز کاهش یابد. این خودروها از لحاظ زیست‌محیطی همه یورو5 هستند و غیر از این خدورهایی که وجود وارد، خودروهای دیگری هم هست که امیدواریم بتوانیم رضایت مردم عزیزمان را درباره آنها جلب شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم رضا رحمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم رضا رحمانی تولید ملی جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم رضا رحمانی رونمایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است

وزیر اقتصاد با اشاره به بار مالیاتی که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شد، یادآور شد که وزارت اقتصاد رسما با این موضوع مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیخ داد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب می کند که تسهیل کنیم و تخفیف های بیشتری در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق تامین کند و به دولت اجازه انتشار دهد تا نیازی به این افزایش مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • ضرورت توسعه اقتصاد غیر نفتی
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • ۸۰ درصد کیت‌های آزمایشگاهی مورد استفاده تولید داخل هستند