Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اگر قصد دارید نوروز امسال به یک سفر خارجی بروید، لازم است از همین حالا مقصد خود را انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین مقاصد در میان ایرانی ها، دبی است. افراد بسیاری از حالا به دنبال رزرو بلیت و هتل مناسب برای سفر به دبی هستند و آژانس های هواپیمایی مختلفی تور دبی نوروز 99 را ارائه می کنند و متقاضیان بسیاری هم برای این تورها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موسسات فعال در این زمینه سلام پرواز است که از مدت ها پیش، پکیج های متنوعی را برای سفر نوروزی به دبی ارائه کرده است. امروز قصد داریم بررسی کنیم که چگونه و از طریق کدام سایت می توان بهترین آفر را در این زمینه پیدا کرد و بهترین روش برای خرید تور چیست.

چرا بهتر است با تور به دبی سفر کنیم؟

 روش های مختلفی برای سفر وجود دارد و هر کسی می تواند با روشی که خود می پسندد راهی سفر شود. برخی ترجیح می دهند به ماجراجویی بپردازند. کوله سفر این گونه افراد همیشه آماده است! در هر فرصتی که گیر می آورند به دل جاده می زنند و سعی می کنند محیط های تازه را کشف کنند. در مقابل بعضی دیگر دوست دارند همه چیز را از قبل هماهنگ کنند و وقتی به مقصد می رسند همه چیز برای شان آماده باشد. آن ها می خواهند هتل و پرواز از مدت ها قبل رزرو شده باشد و هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند. برای این گونه افراد سفر با تور دبی بهترین گزینه است.

همچنین برای اوقاتی مثل نوروز که پیک مسافرت محسوب می شود و متقاضیان بسیاری برای هتل و بلیت شهر و کشورها مختلف وجود دارد، سفر با تور انتخاب بهتری است. اگر می خواهید درگیر شلوغی های قبل از عید نشوید، صندلی تان در بهترین پروازها رزرو شده باشد و اتاقی در بهترین هتل ها در انتظارتان باشد، بهتر است کار را به حرفه ای ها بسپارید. آژانس های مسافرتی با تجربه و معتبر که تعاملات بسیاری با شرکت های هواپیمایی مختلف و کارگزاران هتل ها در شهرها و کشورهای دیگر دارند و می توانند بهترین آفر ها را در اختیارتان بگذارند.

چگونه بهترین تور نوروزی دبی را انتخاب کنیم؟

بعد از این که مقصد و آژانس مسافرتی مورد نظرتان را انتخاب کردید، نوبت به بررسی پکیج ها می رسد. بسته به مقصدی که در نظر دارید، تنوع پکیج ها زیاد و کم می شود. در مورد شهری مثل دبی، این تنوع بسیار بالا است. ایرلاین های ایرانی مثل ماهان در این مسیر فعال هستند و البته با هواپیمایی امارات نیز می توانید سفر کنید. انتخاب از میان این دو، تاثیر زیادی روی قیمت تمام شده تور خواهد داشت.

از این گذشته، هتل های دبی نیز تنوع بالایی دارند و بر همین اساس، گزینه هایی که در پکیج ها ارائه می شوند نیز متنوع هستند. هر چه درجه کیفی هتل بالاتر باشد، قیمت ها نیز بیشتر خواهند شد. البته تنوع قیمت در میان هتل های هم رده نیز دیده می شود. مثلا ممکن است هتل هایی را ببینید که هر دو 5 ستاره هستند اما هزینه اقامت در یکی از آن ها بیشتر از دیگری است. معمولا دلیل این مسئله لوکس تر بودن و نوساز تر بودن هتل است و البته خدمات ویژه ای که در آن ارائه می شود.

در هر صورت، با انتخاب از میان هتل ها، می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. یک نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید: کیفیت هتل های هم رده در شهرهای مختلف کاملا متفاوت است. برای مثال هتل سه ستاره ای که در دبی قرار داشته باشد به وضوح کیفیت بالاتری از هتل های سه ستاره شهری مثل استانبول خواهد داشت! بنابراین در سفر به دبی نگران انتخاب هتل های میان رده نباشید و خاطرتان جمع باشد که خدمات خوبی را دریافت خواهید کرد.

سخن آخر

در نهایت و به عنوان جمع بندی می توان گفت، سفر با تور و استفاده از خدمات موسسات گردشگری، بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند بدون دغدغه به بازدید دبی بروند و از بابت تهیه بلیت و رزرو هتل، نگرانی نداشته باشند. کافی است به salamparvaz.com مراجعه کنید و پکیج های مختلف را ببینید. در میان این آفرهای متنوع حتما گزینه ای را پیدا خواهید کرد که با بودجه و سلیقه تان تناسب داشته باشد. پس از این کار کافی است با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و آن ها اقدامات ضروری بعدی را برای تان توضیح خواهند داد.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آفر تور دبی نوروز 99 سفر با تور برای سفر پکیج ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «زندگی پس از زندگی» نیز دیگر برنامه پرمخاطب زمان  افطار بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳