Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز مانده به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی کاندیداهای نیروهای انقلاب به نفع لیست وحدت اصولگرایان از انتخابات کناره‌گیری کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بیشتر از 24 ساعت به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده که برخی کاندیداهای نیروهای انقلاب برای حمایت از لیست وحدت اصولگرایان از حضور در عرصه انتخابات کناره‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم‌ که پیش از این در لیست 30 نفره جبهه پایداری حضور داشت، با انتشار پیامی ضمن حمایت از لیست وحدت اصولگرایان  انصراف خود را از انتخابات دوم اسفند اعلام کرد.

وی در بخشی از پیام خود خطاب به نیروهای جبهه انقلاب در سراسر کشور نوشت: به عنوان عضوی از شورای مرکزی جبهه پایداری، افتخار می‌کنم که این جبهه، خالصانه و بدون حب و بغض و صرفاً بر اساس محک شاخص‌ها، تلاش کرد از بین نامزدهای انتخاباتی، بهترین‌ها را شناسایی و به مردم معرفی کند و موفق شد، طوری‌که لیست 30 نفره جبهه در یک‌هفته گذشته مورد استقبال کم نظیر مردم قرار گرفت. نامزدهای این لیست توانستند گفتمان جبهه انقلاب و شعارهای آن را با کمک مردم سر دست بگیرند و شور و هیجان انقلابی را در انتخابات افزایش دهند و مطالبات به حق مردم و انتظارات آنها را در قالب مجلس فریادرس، قوی و انقلابی، به خوبی و سینه به سینه بیان کنند و علیرغم انحصار فراگیرموجود و تحریم‌های ظالمانه رسانه‌ای اعمال شده علیه جبهه پایداری، توانستند ویژگی‌های مجلس انقلابی و قوی و شرایط تحقق آن را به سمع و نظر مردم برسانند.

اکنون به حول و قوه الهی بنا به مصلحت کلی کشور، تصمیم به حضور با لیست واحد شده است، انصراف خود از نامزدی انتخابات را اعلام می‌دارم. امیدوارم با حضور و مشارکت حداکثری مردم آگاه در انتخابات، این بار مردم بتوانند مجلسی در شأن انقلاب اسلامی بر پا کنند تا مقدمه‌ای باشد برای نجات کشور از دست افراد سست مایه، ناشایست، ناتوان، کج مسیر، حاشیه ساز با هیاهوهای بی محتوا، و بعضاً مرعوب، دروغگو و فریب کار باشد و ان‌شاءالله بار دیگر شعار "ما می توانیم" در سراسر میهن اسلامی ایران عزیزمان اجرایی گردد.

عاطفه خادمی دیگر کاندیدایی بود که با انتشار پیام توئیتری در حمایت از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور در انتخابات انصراف داد.

وی در بخشی از توئیت خود عنوان کرده است: تمام ظرفیت را جهت تبلیغ لیست مشترک جبهه انقلاب به کار می‌گیرم.

سیدیعقوب زراعت‌کیش هم از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود که با صدور پیامی با حمایت از لیست نهایی جریان انقلاب انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرد.

در بخشی از پیام این کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمده است: خبر لیست واحد نیروهای انقلاب موجب امیدواری دوستان دلسوز در ادامه مسیر انتخابات گردید. حال با توجه به این وحدت مبارک ، اینجانب سیدیعقوب زراعت کیش نیز  که بعد از حضور در 39 نفر پایانی کاندیداهای جوان ائتلاف مطابق مکانیسم شورا ، در فهرست پایانی 30نفره قرار نگرفتم با توجه به اینکه ماه‌هاست  دلسوزان جبهه انقلاب به منظور وحدت و هماهنگی یاران انقلابی در راستای تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی و تحول اقتصادی تلاش فراوانی را متحمل شده اند، در ادامه تکلیف حضور ، با وجود تدوین برنامه مفصل اجتماعی و اقتصادی با کمک متخصصان و مطالعات وپژوهش های فراوان، فرصت را غنیمت شمرده، مطابق مرامنامه نانوشته تعهد انقلابی ،جهت پیشبرد آرمانها و تشکیل مجلس متعهد متخصص،به نفع یاران انقلابی از انتخابات جاری انصراف می دهم و برنامه های آماده شده علمی کوتاه مدت و بلند مدت تحول اقتصادی را در اختیار دبیرخانه شورای ائتلاف قرار خواهم داد.

مجتبی ثابتی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم با صدور پیامی ضمن حمایت از لیست نهایی اصولگرایان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.

وی در پیام خود نوشت: تمنای  این حقیر از خداوند متعال بر این بوده که  جبهه انقلاب به یک وحدت سراسری، انقلابی و قابل دفاع دست یابد. توفیق شد که با برداشته شدن بار مسئولیت از دوش اینجانب، در این وحدت کمترین نقش را داشته باشم و قطعاً این یک لطف بزرگ الهی خواهد بود که  شامل حال این سرباز کوچک گردیده است. لذا از همه  برادران، دوستان و همراهان تقاضا دارم این فرصت بزرگ را مغتنم دانسته و به «تمام لیست سی نفره وحدت اصولگرایان» رای دهند و گامی بزرگ در جهت تحقق گزاره‌های حقیقی گام دوم بردارند.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست وحدت اصولگرایان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست وحدت اصولگرایان مجلس شورای اسلامی جبهه انقلاب کناره گیری یازدهمین دوره حمایت از لیست جبهه پایداری انصراف خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند