Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر حمله هوایی آمریکا در غرب افغانستان، 11 غیرنظامی کشته شدند.

اخبار بین الملل- مقامات محلی هرات اعلام کردند که در حمله هوایی شب گذشته هرات، 11 زن و کودک کشته شدند. این حمله در شهرستان رباط سنگی ولایت هرات، صورت گرفته است. 

این در حالی است که در طول دو هفته اخیر، بر اثر 3 حمله هوایی نیروهای خارجی به رهبری آمریکا به شهرستان‌های ولایت هرات، ۱۴غیرنظامی از جمله زنان و کودکان، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش نیز هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی پایگاه ملاننگیالی از فرماندهان ارشد  طالبان را بمباران کردند که در این حمله علاوه بر وی بیش از 30 فرد غیرنظامی نیز کشته شدند.

به دنبال قتل عام غیر نظامیان و حملات اشتباهی نیروهای آمریکایی در ولایت هرات، منازل مسکونی شهروندان تخریب و بیش از 50 غیر نظامی از جمله کودک، زن، مرد و افراد سالخورده زیادی کشته و زخمی شدند.

این حمله در حالی صورت گرفت که مقامات آمریکایی پس از گفت‌وگوهای بسیار با طالبان در دوحه قطر، اعلام کردند که طالبان باید طرح کاهش خشونت در افغانستان را بپذیرد.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر افزایش حملات آمریکا در نقاط مختلف افغانستان افزایش یافته و غیرنظامیان زیادی در این حملات کشته شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هرات طالبان قتل عام افغانستان افغانستان طالبان هرات حمله هوایی آمریکا ولایت هرات حمله هوایی کشته شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش همشهری آنلاین، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس امروز -دوشنبه- چهار حمله هوایی علیه منطقه الفازه در بخش التحیتا واقع در استان الحدیده یمن انجام دادند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله یمن، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس همچنین ۲ بار منطقه الجبانه واقع در غرب الحدیده را بمباران کردند.

شامگاه شنبه نیز، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس چهارمرتبه منطقه الطائف در جنوب استان ساحلی الحدیده یمن در دریای سرخ را هدف قرار دادند.

همچنین سحرگاه روز جمعه تجاوزگران آمریکایی - انگلیسی سه حمله به منطقه ساحلی عبس در دریای سرخ در استان حجه در شمال‌غرب یمن انجام دادند. این حملات ساعاتی پس از آن انجام شد که تجاوزات آمریکایی - انگلیسی استان الحدیده همجوار را با ۱۱ حمله هدف قرار دادند.

پیشتر، المیادین از ۳۵ حمله تجاوزکارانه آمریکایی - انگلیسی به یمن از ابتدای ماه رمضان خبر داد که بیشتر آنها در الحدیده بوده است.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی ماه‌های اخیر بارها مواضع ارتش یمن را مورد حمله قرار داده‌اند. ارتش یمن اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همچنان به حملات خود علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

کد خبر 840028 منبع: ایسنا برچسب‌ها کشتیرانی خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • حملات جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • تنش‌های مرزی پاکستان و افغانستان بالا گرفت
  • ۸ کشته در حملات هوایی پاکستان به افغانستان
  • حمله های هوایی پاکستان به مخفیگاه‌های تحریک طالبان در افغانستان
  • واکنش طالبان به حمله هوایی پاکستان به افغانستان
  • حمله شبانه پاکستان به افغانستان؟ + جزئیات | واکنش طالبان افغانستان و پاکستان | چند نفر کشته شدند؟
  • کابل: حمله پاکستان به افغانستان عواقب بدی در پی خواهد داشت
  • واکنش تند طالبان به حمله هوایی پاکستان در خاک افغانستان
  • حمله هوایی پاکستان به ۲ ولایت شرقی افغانستان
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت