Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@12:35:18 GMT

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۱۶۸

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز ۹۹

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و به منظور افزایش آرامش معلمان شاغل و بازنشسته، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان را با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با حضور ۲۴ هزار نفر از عوامل اجرایی در تعداد ۷۰۵ پایگاه در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات نوروزی به مسافران فرهنگی خدمات رفاهی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌فر با بیان اینکه آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی آمادگی اسکان ۱۲ میلیون نفرـروز را دارد، گفت: در طرح اسکان نوروزی ۳۹۸ مرکز رفاهی (خانه معلم) با ظرفیت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تختخواب و ۵۰ پردیس دانشگاهی با دارا بودن ۲ هزار خوابگاه به انضمام ۳۰۰ اردوگاه مجهز در قالب ۳ هزار سوئیت و همچنین ۱۱ هزار مدرسه تجهیز شده در قالب ۱۰۵ هزار کلاس درس برای فرهنگیان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس www.eskan.medu.ir از تاریخ ۹ اسفند آغاز به کار می‌کند و تا ۲۳ اسفند نیز فعال است و بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین فرهنگی صرفاً به صورت حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام مسافرین فرهنگی به همراه اعضای خانواده در تمام ستاد‌های اسکان در ایام تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

کریمی‌فر اضافه کرد: در اسکان نوروز ۱۳۹۹ توجه به «رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح اسکان»، «توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی»، «آماده سازی سفره هفت سین جهت جذابیت و ارتقای طیب خاطر مهمانان»، «اطلاع رسانی لازم با نصب بنر‌های اسکان در مبادی شهر‌ها با رویکرد هدایت مسافرین به ستاد‌های اسکان» و «برپایی نمایشگاه‌های بومی و محلی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاورد‌های قومی و محلی استانها» با رویکرد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت به طور جدی در سراسر کشور، پیش بینی و عملیاتی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر اسکان نوروزی اسکان نوروزی فرهنگیان اموزش و پرورش اسکان نوروزی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش طرح اسکان نوروزی کریمی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل گفت: تا صبح روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۷۰ هزار و سیصد نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

قویدل تصریح کرد: اولویت پذیرش مسافر در ایام نوروزی با خانواده‌های فرهنگیان است و اگر فضای اضافی وجود داشته باشد، سایر میهمانان و مسافران به صورت آزاد در این مراکز پذیرش می‌شوند.

قویدل با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۲۷۸۷ خانوار پذیرش شده اند.

رییس ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: کار ۱۷ ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6064234

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز