Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛  بیش از ۷ هزار نفر از مشتاقان زیارت عتبات عالیات پیش ثبت نام سفر زیارتی در ایام نوروز را انجام دادند که بر حسب قرعه کشی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: پس از انجام قرعه کشی برای زائران پیامک ارسال می شود که پس از آن می توانند به سایت مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که موفق نشدند پیش ثبت نام انجام دهند می توانند به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

میرقاسم پور اظهارداشت: اعزام زائران در ایام نوروز از (۲۴ اسفند) تا (۹ فروردین ۹۹) انجام می شود و هزینه اعزام در این ایام ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان با روزهای قبل این تاریخ متفاوت است.

وی ادامه داد: با توجه به برقراری امنیت در عراق، بعد از وقفه سه ماهه نخستین کاروان زمینی عتبات استان گلستان امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن) وارد کشور عراق می شوند و تا (۲۳ اسفند) اعزام های عادی انجام می شود.

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: زائران برای اعزام زمینی و هوایی نیز می توانند به صورت حضوری به ۴۸ دفتر زیارتی سطح استان مراجعه و ثبت نام کنند.

وی، هزینه زمینی عتبات را یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هوایی را سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان برشمرد.

46

کد خبر 1354485

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان مراجعه و ثبت نام هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در ایام تعطیلات عید سعید فطر تکنسین‌های این مجموعه دو هزارو  ۷۵۸ ماموریت انجام دادند.

دکتر علی یزدانی افزود: ماموریت ویژه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات عید سعید فطر از عصر روز سه‌شنبه ۲۱ تا صبح روز شنبه ۲۵ فروردین در همه مناطق شهری و جاده‌ای حوزه تحت پوشش به‌ویژه شهر مشهد و محدوده حرم مطهر رضوی و همچنین کمپ‌ها و محل‌های اسکان زائر و مناطق تفریحی و ییلاقی اجرا شد.

وی افزود: در این ۴ روز تعداد ۹ هزارو  ۷۶۷ تماس با اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شد که از این  تعداد دو هزارو  ۷۵۸  مورد آن منجر به انجام ماموریت تکنسین‌های این مجموعه شد که ۶۲۲ ماموریت آن در حوزه تصادفات شهری و جاده‌ای بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این ماموریت‌ها بخشی از مصدومان درمان سرپایی در محل شدند و بخشی دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، برای سیر تکمیل مراحل درمان خود به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • گپ و گفت گلستانی از تحقق وعده صادق/ تار وماری که به ملت چسبید
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی