Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از امحاء بیش از چهار تن انواع مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته و بدون مشخصات بهداشتی در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ماریا خویش‌دوست پیش‌ازظهر امروز با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی در آستانه عید نوروز، اظهار داشت: در راستای مصوبات کمیته خدمات سفر نوروزی، سلامت شهروندان و مسافرین طرح جمع‌آوری موادغذایی بدون مشخصات بهداشتی در قالب بازرسی‌های مشترک به همراه بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در شهر برازجان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: برای پایش و نظارت مستمر بر واحدهای عرضه‌کننده موادغذایی،  بازرسان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های شهرستان دشتستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه این طرح با شرکت 6 گروه بازرسی و چهار گروه نظارتی در شهر برازجان به اجرا درآمد، بیان کرد: در این طرح در حدود چهار هزار و 155 کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ‌ مصرف گذشته و بدون مشخصات بهداشتی ازجمله انواع نوشیدنی‌ها، رب گوجه‌فرنگی و سس مایونز ... جمع‌آوری و امحا شد.

خویش‌دوست تاریخ تولید و انقضاء، پروانه ساخت وزارت بهداشت، نشانی کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده را به عنوان پنج مشخصه اصلی موادغذایی قابل‌استفاده برشمرد و تأکید کرد: با فروشندگان موادغذایی فاسد و تاریخ‌ مصرف گذشته بطور جدی و بدون اغماض برخورد و به مراجع قضایی و اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان شکایت‌های خود را از طریق شماره تماس ۱۹۰ به صورت شبانه‌روزی مطرح و پیگیری کنند تا در سریع‌ترین زمان به شکایت‌های دریافتی آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت مواد غذایی سلامت رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان شهر برازجان مصرف گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم