Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:38:16 GMT

فرش شنل بخریم یا فرش شگی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۳۲۵

فرش شنل بخریم یا فرش شگی؟

امروزه تنوع فرش‎‌ها نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده، چرا که جدا از طرح‌های سنتی، انواع فرش‌های فانتزی نیز به بازار آمده‌اند به همین خاطر طبیعتاً گستره تنوع فرش‌ها بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرداس، این موضوع برای افرادی که خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن دارند، خبر خوبی محسوب می‌شود اما انواع این فرش‌های فانتزی هم کم نیستند و مدل‌های مختلفی دارند که هرکس باید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود دست به انتخاب بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با فرش شگی

قبل از هر چیز لازم است با مفهوم فرش شگی آشنا شوید تا در تشخیص آن مشکلی نداشته باشید. فرش شگی در واقع نوعی از فرش‌های فانتزی است که پرزهای آن نسبت به دیگر فرش‌ها بلندتر می‌باشد به طوری که از آن‌ها تحت عنوان فرش پرز بلند یاد می‌کنند که در دو نوع ساده و سه بعدی تولید می‌شوند.

نوع ساده این فرش‌ها، تک رنگ با رنگ‌های ساده و شاداب هستند اما در نمونه‌های سه بعدی آن شاهد وجود طرح‌های گوناگون به حالت برجسته همراه با رنگ‌بندی‌های جذاب هستیم.

اگر خانه‌ای با دکوراسیون سبک مدرن دارید پس مطمئن باشید که انتخاب فرش شگی بهترین گزینه برای شما خواهد بود اما باید نکته‌ای را در رابطه با آن‌ها به خاطر بسپارید آن هم ابعاد کوچکی است که برای فرش‌های شگی در نظر می‌گیرند به بیان واضح‌تر نمی‌توانید از آن‌ها به عنوان فرش اصلی و کانون توجه استفاده کنید مگر اینکه فضای مورد نظرتان دارای ابعاد کوچکی باشد یا اهل نشستن روی فرش نباشید.

ایرادهای وارد بر فرش شگی

درست است که فرش شگی از زیبایی و نمای منحصر به فردی برخوردار است؛ اما در کنار این جذابیت نیز یک مشکل هم دارد. شما باید تا جای ممکن آن را از هرگونه کثیفی و آلودگی دور نگه دارید؛ چرا که فرش‌های شگی بسیار حساس بوده و تمیز کردن آن‌ها به سبب داشتن پرزهای بلند کمی مشکل است، همچنین در صورت شستشوی مداوم نیز باعث کوتاه‌تر شدن عمر مفید آن می‌شوید به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که از فرش‌های شگی بیشتر در محیط‌هایی استفاده کنید که رفت و آمد چندانی در آنجا ندارید.

فرش شنل و دلایل مهم برای خرید آن

فرش شنل نیز همانند فرش شگی از جمله فرش‌های فانتزی محسوب می‌شود که دارای طرح و رنگ‌های گوناگونی بوده و به همین جهت برای هر فضایی کاربرد دارد چرا که تنوع بالای این فرش به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با هر رنگ و سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید.

از جمله مزایای خرید فرش شنل می‌توان به قیمت مناسب و وزن ایده‌آل آن اشاره کرد. به عبارتی اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید وسایلتان را هر چند سال یک بار تعویض کنید، انتخاب فرش شنل بهترین گزینه خواهد بود زیرا هم دارای قیمت‎‌های بسیار مناسبی بوده و شما را برای تعویض مجدد فرش دو دل نمی‌کند.

خرید اینترنتی فرش شگی و فرش شنل

امروزه خریدهای اینترنتی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در میان مردم برخوردار هستند زیرا این امکان را به افراد پر مشغله می‌دهد که با وجود گرفتاری‌هایشان بتوانند خرید هم انجام دهند و نگران وقت گذرانی در خیابان‌های شلوغ و خسته کننده و سر زدن به مغازه‌ها نباشند و بدون اتلاف وقت، دقیقاً همان چیزی که می‌خواهند را پیدا کرده و سفارش بدهند.

حال تهیه فرش نیز از این قاعده مستثنا نیست به خصوص که امروزه فرش‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید ابتدا فروشگاه اینترنتی معتبری را پیدا کرده و سپس در کنار اعضای خانواده‌تان وقت بگذارید و از پشت سیستم تمامی مدل و قیمت‌ها را مشاهده کنید، مقایسه کنید و خریدتان را انجام دهد.

در این زمینه فروشگاه اینترنتی فرش مرداس با بیشترین تنوع در طرح، رنگ و قیمت با مزایایی همچون امکان خرید اقساطی در حال فعالیت می‌باشد و فرش مورد نظر شما را به قیمت درب کارخانه به دستتان می‌رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرش شنل فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت خانه‌های کلنگی تهران خواهیم پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین، یک خانه کلنگی در شریف‌آباد تهران با متراژ ۱۸۵ متر به قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خانه دیگری در محله دولتخواه تهران با زیربنای ۲۴۰۰ متر هفت میلیارد تومان قیمت خورده است. این در حالی است که خرید یک خانه کلنگی ۱۲۰ متری در مسعودیه به ۱۲ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.

برای خرید یک خانه کلنگی ۳۰۰ متری در ستارخان نیز باید ۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید.

اگر به دنبال خانه‌ای با متراژ زیر ۱۰۰ متر هستید، می‌توانید خانه کلنگی ۹۶ متری در محله عارف تهران را به قیمت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت خانه‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛

آپارتمان‌هایی با سقف پنج میلیارد تومان در تهران (فروردین ۱۴۰۳)

محله متراژ مبلغ کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
نعمت‌آباد ۲۰۰ متر ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰
هاشمی ۱۱۰ متر ۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فلاح ۶۰ متر ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰
جوادیه ۹۶ متر ۹٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۸٬۹۵۸٬۰۰۰
شمس‌آباد ۹۰ متر ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷۷٬۷۷۷٬۰۰۰
قیطریه ۴۰۰ متر ۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
اقدسیه - اراج ۳۰۰ متر ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۱۳۰ متر ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۷٬۶۹۲٬۰۰۰
ستارخان ۲۸۰ متر ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹۶٬۴۲۸٬۰۰۰
دولتخواه ۶۷ متر ۳٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

 

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • قیمت طلا کاهشی شد
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید