Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:25:12 GMT

بهترین منابع کنکوری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۳۳۴

بهترین منابع کنکوری

بهترین منابع کنکوری باید چه ویژگی های داشته باشد؟ از نظر داوطلب کنکوری بهترین منابع کنکوری باید چگونه باشد؟ در این مقاله قصد داریم به منظور کمک به انتخاب آگاهانه شما، همراه با بیان بهترین منابع کنکوری، عالی ترین پکیج های کنکوری را تشریح و معرفی کنیم.
 
ویژگی های برتر یک منبع کنکوری از دید داوطلبان   آموزش مفهومی و شهودی بررسی سوالات کنکوری چند سال اخیر نشان میدهد که سوالات آزمون سراسری هر سال به نسبت قبل، مفهومی تر طرح میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از داوطلبان شاکی هستندکه به رغم تلاش و مطالعه زیاد موفق به کسب رتبه نشده اند، و عدم موفقیت را ناشی از طراحی مفهومی سوالات کنکوری میدانند. متاسفانه در خیلی از مدارس، با وجود سوالات مفهومی کنکور، آموزش به شیوه و متد سنتی ارائه میشود و هنوز روش های منسوخ آموزش، در مدارس و مراکز آموزشی کشور روش رایج و متداول است. داوطلب کنکوری منبعی را می پسندد که به صورت مفهومی وشهودی تدریس شده باشد.
 
حجم کم و زمان مناسب
به دلیل حجم زیاد دروس برای آزمون سراسری و شرایط روحی و روانی توام با استرس و اضطراب ناشی از رقابت و قبولی در کنکور، داوطلبان منابعی را می پسندند که دارای حجم کم و زمان مناسب باشد. حجم زیاد منابع کنکوری باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود. و از سوی زمان آزمون سراسری محدود است. برای کسب موفقیت در این آزمون باید مراحل آموزش و یادگیری، مرور و جمعبندی و تست انجام شود. انتخاب منابعی که دارای حجم زیاد میباشند باعث اتلاف وقت و زمان داوطلبان میشود.   راهکارهای کوتاه و سریع
زمان محدود و کم پاسخ به هر سوال در جلسه آزمون سراسری، اجازه به کار گرفتن کلیه فرمولها و تکنیک ها برای رسیدن به پاسخ درست هر سوال را نمیدهد. داوطلبان به منابعی نیاز دارند که راهکارهای سریع و کوتاه کنکوری را در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند در کمتراز یک دقیقه به پاسخ درست برسند.   الان قصد داریم تا بهترین منابع کنکوری را خدمت شما داوطلبان عزیز معرفی کنیم و از ویژگی ها و مزیت های آن برای شما توضیح دهیم.  
موسسه کنکوری حرف آخر
حرف آخر نزدیک به یک دهه است که در زمینه تولید منابع کنکوری فعالیت میکند. امروزه همه دانش آموزان و داوطلبان در سراسر کشور نام و آوازه حرف آخر را شنیده اند. هر ساله بر جامعه آماری حرف آخری ها افزوده میشود و به همان نسبت نیز، تعداد رتبه برترها افزایش پیدا کرده است. ویژگی های منابع حرف آخر چیست؟ شاید شما یکی از داوطلبان کنکوری باشید و بخواهید بیشتر با حرف آخر آشنا شوید، انتخاب آگاهانه منابع کنکوری میتواند موفقیت شما را تضمین کند.
روش تدریس جدید
موسسه کنکوری حرف آخر برای اولین بار در تاریخ آموزش کشور، روش های جدیدی را ابداع و جایگزین روش های سنتی کرد. به جرات میتوان گفت که این روش های پایه گذاری سبک جدید آموزش در کشور است و بی شک در سالهای آینده توسعه و گسترش خواهند یافت. خوشبختانه این روش های بسیار مورد استقبال مدرسان و داوطلبان کنکوری قرار گرفته است و هر ساله بر جامعه آماری دانش آموزان حرف آخر افزوده میشود.
 
سبک تدریس در دروس تخصصی مفهومی
در درس زیست شناسی برای اولین بار در تدریس و آموزش این درس مهم بای گروه آزمایشی تجربی از روش پویا نمایی استفاده شده است. به طور مثال در زیست دهم حرف آخر کلیه مباحث این درس به صورت تصویری و با تکنیک پویانمایی تدریس شده است. این روش به سان یک آزمایشگاه زیست شناسی کمک میکند تا دانش آموزان مباحث زیست شناسی را به صورت مفهومی و شهودی یاد بگیرند. به دلیل تاثیر گذاری این روش روی حافظه بلند مدت و حافظه تصویری، یادگیری بسیار سریع اتفاق میفتد و از سوی دیگر فراموش کردن مطالب و نیاز به مرور و و مطالعه مجدد به حداقل میرسد. استفاده از منابع معتبر و به روز باعث مدیریت زمان و کاهش استرس در داوطلبان میشود چون تکرار مکررات به حداقل ممکن میرسد.  
سبک تدریس در دروس تخصصی محاسباتی
فیزیک دوازدهم بعنوان یکی از دروس تخصصی و محاسباتی، برای دو گروه آزمایشی تجربی و ریاضی، با راهکارهای سریع محاسباتی و کوتاه توسط مهندس پیمان کامیار تدریس شده است. فیزیک دوازدهم با اینکه مباحث سخت و مشکلی را شامل میشود اما مهندس کامیار در دپارتمان فیزیک حرف آخر با تلاش شبانه روزی فیزیک دوازدهم حرف آخر بسیار عالی و فقط با چند الگو تدریس کرده است. به طور مثال کل مباحث سینماتیک در 10 ساعت آموزش و فقط با الگو V-T تدریس شده است. این الگو کمک میکند که مبحث محاسباتی سینماتیک را به صورت مفهومی و شهودی یاد بگیرید.
 
سبک تدریس در دروس عمومی
در موسسه حرف آخر برای تدریس دروس عمومی نیز راهکار ارائه شده است. بخاطر اهمیت دروس عمومی در کسب رتبه و قبولی از بهترین اساتید دروس عمومی در موسسه حرف آخر دعوت به عمل آماده است. شاید خیلی از کنکوری ها اسم استاد محمد واعظی مدرس عربی را شنیده اند. عربی حرف آخر توسط استاد محمد واعظی به صورت جامع در 25 ساعت تدریس شده است. نو آوری در تدریس عربی باعث شده که داوطلبان با اختصاص کمترین زمان ممکن بالاترین درصد را کسب کنند.
  جدیدترین پکیج حرف آخر
سوالات احتمالی کنکور جدیدترین تلاش اساتید موسسه حرف آخر است. بررسی تیپ سوالات سالهای قبل و پیش بینی سوالات جدید مجموعه جدید از آموزش، تست و مرور است. همه سوالات در دفترچه های کاغذی طراحی شده اما کلیه سوالات دارای پاسخنامه تصویری است و اساتید جدا از حل کردن سوالات درسنامه هر سوال را نیز تدریس میکنند. بنابراین متوانید با سوالات احتمالی کنکور سه هدف آموزش، مرور و تست را دنبال کنید.   ارتباط با ما
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع کنکوری حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کنکور حرف آخر پکیج قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب صورت مفهومی کنکوری حرف آخر دروس عمومی تدریس شده موسسه حرف آخر آزمون سراسری دانش آموزان دروس تخصصی زیست شناسی حجم زیاد ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی دیشب خوشحالترین رئیس باشگاه دنیا بود. پی اس جی توانست شکست بازی رفت را با برد 1-4 در زمین بارسا عوض کرده و راهی نیمه نهایی شود. مدیر قطری طبعا نمی توانست خوشحال‌تر از این باشد. پاریس حالا سه بازی تا فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه باشگاه، فاصله دارد.

الخلیفی بعد از بازی به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در ابتدا از انریکه به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و سپس تلاش بازیکنان تیمش را نیز ستود. الخلیفی گفت که به این تیم ایمان دارد.

سپس خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آینده امباپه کردند و اینکه آیا ممکن است او در صورت قهرمانی از جدایی منصرف شود ولی رئیس سکوت کرد. 

الخلیفی وقتی با تعدد سوالات در مورد امباپه روبه‌رو شد، قاطعانه گفت: «من اینجا هستم تا در مورد بازی حرف بزنم. به سوالات در مورد امباپه جواب نخواهم داد.»

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین فرصت نام نویسی کنکوری ها
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟