Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان شهردار اهواز در خصوص روند پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه گفت: این پروژه حتی برای یک روز متوقف نشده است.

موسی شاعری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز که چندی پیش کلنگ‌زنی شد و بحث‌های مربوط به متوقف شدن این پروژه، اظهار کرد: این پروژه حتی برای یک روز متوقف نشده و در حال کار کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این پروژه مصوبه شورای ترافیک را ندارد، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه در مطالعات طرح جامع ترافیک اهواز در سال ۸۶ وجود دارد و مصوبه شورای ترافیک را نیز دارد.

به گزارش ایسنا، آیین آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز که قرارگاه خاتم‌النبیا مجری آن است، ۱۲ دی‌ماه در تالار شهر اهواز برگزار شد اما یک ماه پس از کلنگ‌زنی، از سوی دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان عنوان شد که این پروژه فاقد مصوبه شورای ترافیک خوزستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری اهواز مصوبه شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مسئله هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ دار و ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز به صورت الکترونیکی در دستور کار قرار دارد.

رضا خانه زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهتمام شهرداری قم به هوشمندسازی نظارت بر ترافیک، اظهار کرد: کنترل هوشمند طرح ترافیک از سنوات گذشته مانده بود که در سال ۱۴۰۲ سعی شد پیگیری و انجام بشود و طبق قانون پیش برود.

وی افزود: در موضوع هوشمندسازی تقاطع‌های همسطح نیز تا این لحظه ۱۰ تقاطع قم به طور کامل هوشمند شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: در این ۱۰ تقاطع، زمان چراغ قرمز و سبز بر مبنای تقاضا در هر طرف یک تقاطع تنظیم می‌شود تا زمان معطلی در تقاطع به حداقل برسد.

خانه زاد یزدی خاطرنشان کرد: هدف ما از پیگیری این موضوع افزایش رضایت شهروندان در تردد از تقاطع‌های همسطح و کاهش تخلفات عبور از چراغ قرمز است.

وی با اشاره به اینکه نظارت هوشمند ترافیکی از رویکردهای مهم شهرداری قم است گفت: پلیس راهور برای اعمال قانون محدودیت‌هایی دارد اما با استفاده از سامانه‌های هوشمند می‌توان انضباط ترافیکی را در شهر ایجاد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائلی که باعث کاهش تصادفات و کاهش تلفات جانی می‌شود کاهش سرعت معابر است تاکید کرد: وجود ۲۸ سامانه ثبت تخلفات که در حال حاضر در شهر قم داریم کمک می‌کند که در سال ۱۴۰۳ این موضوع به خوبی پوشش داده شود.

خانه زاد یزدی با اشاره به پیگیری برای دریافت کد راهور در زمینه تخلف عبور از چراغ قرمز گفت: امیدواریم در سال جدید این مسئله محقق شود.

وی ادامه داد: با قراردادی که با پیمانکار داریم شاهد این موضوع خواهیم بود که تقاطع‌های چراغ دار به صورت هوشمند عمل کنند و عبور از چراغ قرمز جریمه خواهد داشت و به کاهش تصادفات هم بسیار کمک می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در سال ۱۴۰۲ به مسئله گذر عرضی عابر پیاده توجه ویژه داشتیم و در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ توانستیم در دو نقطه حادثه خیزمان یعنی منطقه بلوار جمهوری و فاز ۵ بلوار عمار یاسر پل عابر پیاده نصب کنیم.

کد خبر 746682

دیگر خبرها

  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز