Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-معاون فرهنگی بنیاد شهید گفت: تمام خدمات و تسهیلات اعطایی به خانواده‌های شاهد، شامل حال خانواده شهدای پرواز اوکراین نیز می‌شود.

محمدحسن کاویانی‌راد درباره استفاده خانواده شهدای پرواز اوکراین از مزایای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مفهوم شهید به این معنا است که نظام مسئولیت حمایت از فرد شهید و خانواده‌اش را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور خانواده این عزیزان نیز تحت حمایت کامل نظام و بنیاد شهید قرار دارند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید تصریح کرد: نظام خود را ملتزم می‌داند به هر کس که در زمره و چارچوب شهید و خانواده شهدا وارد شود، تسهیلات و خدمات لازم را ارائه و حداقل نیازهای مالی آنها را جبران کند.

وی با اشاره بر شهید محسوب شدن مسافران پرواز اوکراین، اظهار داشت: با توجه به شهید بودن مسافران این پرواز، تمام مزایا و تسهیلات اعطایی به خانواده‌های شاهد مشمول خانواده این عزیزان نیز می‌شود. بر اساس قوانین و مقررات کشور و بنیاد شهید پرداخت مستمری، تسهیلات مالی، حمایت‌های تحصیلی و دیگر خدمات بنیاد شهید به خانواده شهدای این پرواز نیز تعلق می‌گیرد.

مهر

برچسب ها: بنیاد شهید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد شهید خانواده شهدای پرواز اوکراین بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه و بالعکس از دهم اردیبهشت خبر داد.

سیداسماعیل نژادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ دهم اردیبهشت توسط شرکت هواپیمایی آسمان و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شده است.

وی افزود: این پرواز با پیگیری‌های مستمر بعد از سالیان محقق شد، امید است که ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد، تاکید کرد: این پرواز روزهای دوشنبه ساعت هشت صبح از عسلویه به طرف شهرکرد و ساعت ۹:۴۵ از شهرکرد به طرف عسلویه برقرار است.

کد خبر 747399

دیگر خبرها

  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد