Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:58:58 GMT

هنوز مجوز فعالیت 10 روزه دستفروشان صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۴۲۳

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح فعالیت دستفروشان در 10 روزه پایانی سال در شهرداری همدان در دست بررسی است اما تاکنون مجوز مربوطه صادر نشده است.

کامران گردان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با حضور دستفروشان مخالف هستیم اما بنا بره درخواست مردم و دستفروشان، شهرداری در حال بررسی این مسئله در ایام پایانی سال است تا امسال هم مانند سال های گذشته فعالیت 10 روزه دستفروشان در پیاده راه اکباتان امکان پذیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون محلی برای استقرار دائمی دستفروشان معین نشده و فعلاً به طور موقت همه روزه از ساعت 20 تا 24 در پیاده راه بوعلی فعالیت دارند اما محل استقرار روزبازارها مشخص شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان درباره شناسنامه دار کردن دستفروشان نیز مطرح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری در حال بررسی و انجام این مهم است که در صورت تحقق صرفاً دستفروشان بومی اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اعمال محدودیت ها و فعالیت در ساعات پایانی روز تعداد دستفروشان غیربومی کاهش پیدا کرده است که پس از شناسنامه دار شدن دستفروشان می توان‌ تعداد نفرات بومی و غیربومی را نیز شمارش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر استانی اجتماعی دستفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد

مدارک مالی باشگاه های پرسپولیس در خصوص تسویه با طلبکاران داخلی و خارجی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم