Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@05:24:03 GMT

زمان اعلام مشمولان جدید یارانه معیشتی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۴۵۸

زمان اعلام مشمولان جدید یارانه معیشتی

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: لیست جدید یارانه بگیران حمایت معیشتی ۹ اسفند اعلام می‌شود. تاریخ انتشار: 12:33 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۹۶۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آخرین وضعیت اعتراضات جاماندگان یارانه معیشتی و همچنین زمان اعلام مشمولان جدید این طرح حمایتی را به شرح زیر بیان کرد:

* اعتراضات ثبت شده که در سایت hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir بارگذاری شده است از ۵ اسفند بر اساس ضوابط بررسی می‌شود و لیست جدید تهیه و در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت.

* اطلاع رسانی از طریق پیامک به خانواده‌ها انجام خواهد شد؛ پیامک اشاره شده یک روز زودتر از زمان واریز یارانه‌ها در روز نهم اسفند ارسال می‌شود.

* دهم اسفند ماه چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی پرداخت می‌شود.

* افراد جدید معوقات گذشته (۳ مرحله قبلی از یارانه حمایت معیشتی) را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سرانجام ادغام یارانه نقدی و بسته معیشتی به کجا رسید؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یارانه معیشتی سازمان برنامه و بودجه خبرگزاری میزان حمایت معیشتی طرح حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از بازی بایرن مونیخ، به فاصله موجود بین آرسنال و سایر تیم‌ها اشاره کرد. 

طرفداری | آرسنال برای پنجمین بار توسط بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. 

هفته کابوس‌وار توپچی‌ها تکمیل شد. آرسنال که ابتدای هفته با شکست مقابل استون ویلا صدر جدول را از دست داده بود، در سفر به آلیانتس آرنا نتوانست کاری انجام دهد و با باخت 1-0، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. میکل آرتتا در مورد بازی تیمش با بایرن مونیخ گفت:

از نتیجه نهایی خیلی ناراحت و ناامید هستم. این یک بازی با اختلاف بسیار کم بود. در بازی رفت دو گل ضعیف دریافت کردیم. امروز با تمام قوا به میدان آمدیم و من واقعا از بازیکنانم، به خصوص در نیمه اول، راضی هستم. بازی‌ای بود که می‌شد دید یک اشتباه یا درخشش فردی می‌توانست باعث تغییر نتیجه شود. ما به اندازه کافی محوطه جریمه خودمان را خوب دفاع نکردیم.

چرا آرسنال امشب موقعیت خاصی نتوانست ایجاد کند؟ 

به حریف هم باید اعتبار داد. وقتی آنها به شیوه‌ای که بازی کردند، بازی می‌کنند، در هم شکستن بایرن مونیخ سخت است. ما در نیمه دوم تلاش کردیم تا آن انگیزه را حفظ کنیم. این بازی‌ها هرگز با تعداد زیادی موقعیت گل فوق‌العاده همراه نیستند. موقعیت‌ها خیلی کم هستند. حالا زمان کنار بودن با بازیکنانمان و حمایت از آنهاست.

آیا آرسنال به پیروزی و صعود باور نداشت؟ 

نمی‌دانم به باور بازیکنان مربوط می‌شد یا نه. گل آنها را در موقعیت خیلی خوبی قرار داد. بازیکنان را دیدم و عملکردشان را بررسی کردم. ما فاقد جادوی لازم برای باز کردن بازی و عبور از سد بایرن بودیم. به همین دلیل است که حذف شدیم.

حذف زودهنگامی برای تیم آرتتا محسوب می‌شود؟ 

ما 14 سال بود که چنین بازی‌ای انجام نداده بودیم (یک چهارم). دلیلی برای این فاصله وجود دارد. می‌خواهیم همه چیز را در یک فصل به سرعت پیشرفت دهیم. این فاصله‌ها از چیز دیگری ناشی می‌شوند که ما هنوز آن را نداریم. برای باشگاه‌های دیگر رسیدن به این سطح هفت، هشت یا ده سال طول کشید.

 اجتناب از تحت تاثیر قرار گرفتن از این باخت در مسیر قهرمانی لیگ برتر؟ 

 

باید کنار بازیکنان باشیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که در کنار آن‌ها  باشیم، از بازیکنان آرسنال حمایت کنیم و به آنها عشق و محبت بدهیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم چون روز شنبه بازی خیلی مهمی داریم. ما واقعا آن برد را می‌خواهیم و باید نشان دهیم که توانایی برگشتن به شرایط خوب را داریم.

آخرین جمله در مورد احساس شکست امشب؟ 

ناامیدی وجود دارد. امشب از بین نخواهد رفت، اما قول می‌دهم که تا فردا کاملا روی ولوورهمپتون تمرکز می‌کنیم. وقتی ۱۰ برد پشت سر هم داریم، اکنون زمان حمایت از بازیکنان آسان است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • دو برابر شدن بدهی‌های اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید