Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:18:28 GMT

طراحی سامانه «اصکیف» براساس تکنولوژی‌های نوین

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۴۷۹

طراحی سامانه «اصکیف» براساس تکنولوژی‌های نوین

شهردار اصفهان گفت: سامانه «اصکیف» براساس تکنولوژی‌های نوین طراحی شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز-چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸- در آئین رونمایی از زیرساخت کیف پول شهرداری اصفهان «اصکیف» اظهار کرد: شهر هوشمند یکی از هفت محور مهم برنامه‌های شهرداری در این دوره مدیریت شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهر هوشمند اهداف مختلفی دارد که امروز به دنبال کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در انرژی هستیم؛ حتی باتوجه به گسترش شهر هوشمند تلاش می‌کنیم برای سرگردانی‌ها چاره اندیشی شود تا بتوانیم شهر را همسو با پیشرفت تکنولوژی پیش ببریم.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد بین شهرداری اصفهان و «صاایران» درخصوص تحقق پروژه AVL و AFC، گفت: امضا این قرارداد و رونمایی از اصکیف برای آماده سازی شهر جهت استفاده بهینه شهروندان و تأمین زیرساخت‌های شهر هوشمند است.

وی با تأکید بر اینکه طراحی سامانه اصکیف براساس تکنولوژی‌های نوین انجام شده است، خاطرنشان کرد: شرکت «به پرداخت» بانک ملت به عنوان یک شرکت توانمند برای تحقق سامانه اصکیف انتخاب شده تا این اقدام به نحو شایسته به ثمر رسد.

نوروزی ادامه داد: فناوری اطلاعات برای داشتن شهری هوشمند باید به روز باشد و «اصکیف»، اصفهان را در این عرصه به روز کرده است؛ این حرکت‌ها را به سمت و سوی کاهش هزینه و انرژی پیش می‌برد؛ البته علاوه بر این اقدامات باید شهروندان نیز حضوری قوی برای تحقق هوشمندسازی شهر داشته باشند و این رابطه‌های متقابل لازمه یکدیگر است.

وی با بیان اینکه عنصر اصلی شهر هوشمند انسان است، افزود: از این رو باید با ارائه آموزش‌های لازم مردم را با عناصر مختلف شهر هوشمند آشنا کرد و فضای خوبی برای شهروندان جهت استفاده بهینه از امکانات ایجاد کرد تا به سمت و سوی شهر هوشمند گام‌های استوار برداریم.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید به روز باشیم و به گونه‌ای پیش برویم که از انقلاب تکنولوژی دنیا عقب نمانیم.

به گزارش ایمنا در پایان این آئین، تفاهم نامه‌ای به منظور گسترش فعالیت‌های خدمات الکترونیکی در شهر اصفهان بین مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و شهردار اصفهان امضا شد.

کد خبر 411197

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهر هوشمند کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان شهر هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار  با اشاره به فعالیت کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند منطقه به عنوان ۱۰ کارگاه موجود در مناطق ۳۷ گانه کشور گفت: این کارگاه که به نام شهدای مدافع امنیت مزین شده است از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شد

حمید مظفری نژاد افزود:  به همت متخصصین سامانه در این کارگاه  سال گذشته هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفتند.

وی گفت: در حال حاضر این کارگاه مناطق شرق کشور را نیز در حوزه خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت پشتیبانی نموده و با فعالیت آن میزان خرابی‌ها در منطقه سبزوار به زیر یک درصد کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • تصاویر لورفته اپل‌واچ X را ببینید
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار