Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:59:05 GMT

برگزاری جشن تکلیف با عطر رضوی در شهرضا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۵۶۷

برگزاری جشن تکلیف با عطر رضوی در شهرضا

دانش آموزان شهرضایی رسیدن به سن تکلیف خود را با حضور جمعی از خادمیاران رضوی جشن گرفتند.

    به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا  (س) جمعی از خادمیاران شهرضا در مراسم جشن تکلیف دختران با پرچم امام رئوف حضور پیدا کردند.  به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، در آستانه ورود دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی به سن تکلیف مراسم ویژه جشن تکلیف با حضور خادمیاران رضوی در شهرضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خادمیاران رضوی شهرستان شهرضا در مراسم جشن تکلیف دختران دبستان ارشاد حضور یافتند.   این مراسم با اجرای صلوات خاصه توسط خادمیاران رضوی و  مداحی امام مهربانی ها توسط  «مهدی قاسمی»  آغاز شد .   در جشن عبادت نوگلان 9 ساله مسابقه پرسش و پاسخ سوالات دینی مطرح شد  و از  برندگان با  تبرکی  تقدیر شد.   این جشن با شکوه با حضور 60 نفر از دانش آموزان مدرسه ارشاد به همراه مادران و معلمان بر گزار شد .   در پایان مراسم پس از دکلمه خوانی یکی از دانش آموزان پیرامون اولین روز مکلف شدن در بارگاه الهی به تمامی دانش آموزان یک جلد کلام الله مجید که توسط خادمیاران تهیه شده بود؛ اهدا شد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرضا خادمیاران رضوی جشن تکلیف اصفهان خادمیاران رضوی دانش آموزان جشن تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال