Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تیر و کمان کشورمان قصد داشت برای برپایی اردوی تدارکاتی چند روزه در آمریکا راهی این کشور شود، اما شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با اعزام کمانداران کشورمان به آمریکا مخالفت کرد تا این اردو لغو شود.

بنا بر اعلام یکی از مسئولان فدراسیون تیر و کمان، سطح فنی پایین اردوی آمریکا، دلیل تصمیم شورای برون مرزی وزارت ورزش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مدال‌های تیر و کمان در رشته کامپوند کسب می‌شود/ تمام تجهیزات را خودمان تهیه می‌کنیم/ در تایلند نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم

با این حال کمانداران کشورمان که در حال حاضر در تهران تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می‌کنند، پیش از پایان سال جاری در مسابقات تایلند شرکت خواهند کرد. فدراسیون تیر و کمان قصد دارد اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خردادماه اردوی چند روزه‌ای در کشور کره جنوبی برای کمانداران کشورمان برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تیم ملی تیر و کمان المپیک فدراسیون تیر و کمان کمانداران کشورمان تیر و کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند