Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون اول رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران، گفت: اکنون زمان گله از ردصلاحیت‌ها گذشته است و باید تلاش کنیم انتخابات باشکوه برگزار شود.

به گزارش خرداد از  ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در سخنانی پیرامون انتخابات پیش‌روی مجلس و اهمیت آن، گفت: هر قدر که مجلس قوی‌تر باشد و با پشتیبانی تعداد بیشتری از مردم انتخاب شود، اثرگذاری بیشتری برای حل مسائل کشور دارد‌ و می‌تواند کار‌های جدی‌تری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری در ادامه اظهار داشت: در مقطع کنونی به دلیل شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی، انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم ایران در چهل سال گذشته نشان داده‌اند در مواقع حساس که کشور نیازمند حضور سرنوشت‌ساز آن‌ها بوده و نیاز بوده تا مردم با حضور خود پارامترهایی را تغییر دهند، تغییر داده‌اند، اکنون نیز چشم همه به حضور مردم است و ان‌شاءالله با حضور خوب مردم در انتخابات برای حل مسائل کشور گام‌های بلندتر و جدی‌تری برداریم.

معاون اول رییس‌جمهور درخصوص انتقاداتی که پیرامون مساله ردصلاحیت‌ها وجود دارد؛ ابراز داشت: اکنون زمان این حرف‌ها گذشته است و باید به این فکر کنیم که انتخابات دوم اسفند باشکوه برگزار شود، البته گله‌هایی وجود دارد که بعد از انتخابات باید به آن‌ها پرداخت و در آن خصوص صحبت کرد.

جهانگیری در پاسخ به سوالی درباره‌ی نامه یکی از فعالان محیط زیستی درخصوص اتفاقات مدت بازداشت و بازجویی از وی، تصریح کرد: این نامه را ندیدم اما حتما در جلسه آتی هیات دولت مطرح می‌کنیم و اگر لازم باشد افرادی از دولت را برای پیگیری این مورد و صحبت با رییس قوه قضاییه در این خصوص تعیین می‌کنیم.

برچسب ها: نیلوفر بیانی ، انتخابات ، جهانگیری ، مجلس ، دولت ، انتخابات ، نیلوفر بیانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: انتخابات جهانگیری مجلس دولت انتخابات معاون اول رییس جمهور هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!