Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی هوای استان تا اوایل روز جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی فعال بر جو منطقه به تناوب همراه با وزش باد، بارندگی و گاهی رعد و برق خواهد شد.

وی افزود: بارش طی ساعاتی در روز پنجشنبه و در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی شرقی و جنوب استان از شدت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان داشت: این وضعیت سبب گرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب در پاره‌ای نقاط به ویژه در نواحی یادشده می‌شود.

خسروی گفت: همچنین از اواخر وقت روز شنبه تا اواسط هفته آینده موج ناپایدار دیگری از جو منطقه عبور می‌کند و مجدداً سبب بارش باران همراه با وزش باد در سطح استان خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان بین هفت و ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: همچنین طی این مدت سومار با بیشینه دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و کوزران با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

کد خبر 4856986

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی محمد خسروی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده در استان  به ویژه مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
مریم سلاجقه افزود::برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در  استان و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی  به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و هواشناسی هشدار داده پایش باغها و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان  افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در  استان خبرداد.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی