Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی تاجیکستان با هیأت دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر »دوشنبه» دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بختیار خدایارزاده» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی تاجیکستان با «پل ایبیرخارد» رئیس هیئت دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا و اعضای این هیئت دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملاقات در چارچوب آمادگی برای انتخابات مجلس عالی تاجیکستان و مجلس‌های محلی نمایندگان خلق این کشور، صورت گرفت.

خدایارزاده خاطرنشان کرد: کمیسیون مذکور در چارچوب الزامات قانون انتخابات این کشور همه شرایط لازم را برای شرکت و رقابت سالم نامزدها در این روند سیاسی ایجاد کرده است.

در این دیدار تاکید شد که در حال حاضر در تمامی مناطق تاجیکستان برنامه‌های تبلیغاتی احزاب سیاسی و کاندیدهای انتخابات پارلمانی از جمله ملاقات با انتخاب کنندگان، صحبت از طریق شبکه‌های تلویزیونی، رادیو و دیگر رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

در پایان این ملاقات طرفین اظهار داشتند که فعالیت ناظران بین المللی به برگزاری انتخابات شفاف کمک می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر تاجیکستان انتخابات اروپا سازمان امنیت و همکاری اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره

منابع عبری‌ از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به همراه «رونن بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به منظور بررسی حملات احتمالی در رفح، مخفیانه وارد قاهره شدند.

«باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی می‌گوید مقامات مصری ابراز نگرانی کردند عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح منجر به ورود ده ها هزار فلسطینی آواره به خاک مصر شود که این می‌تواند امنیت مصر را به خطر بیندازد.

مقامات صهیونیست می‌گویند هماهنگی نزدیک نظامی و دیپلماتیک با مصر یکی از شروط اساسی برای اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح است، به ویژه با توجه به قصد اسرائیل برای کنترل محور فیلادلفیا در مجاورت مرز نوار غزه و مصر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین