Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@13:01:38 GMT

رامین پرچمی کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۸۱۳

رامین پرچمی کیست؟

به گزارش «تابناک»، رامین پرچمی که مدرک کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده، علاوه بر بازیگری، کارگردان فیلم کوتاهی با عنوان راه حل بوده‌است. پرچمی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی برای مدتی سردبیر هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرینان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرت او به خاطر بازی در سریالهایی، چون در پناه تو، پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فیلم هایی، چون ضیافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ است.

رامین پرچمی به دلیل حضور در اعتراضات پس از انتخابات ۸۸ و در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در تهران دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و پس از چندین ماه تحمل زندان، در ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ موقتاً آزاد شد و جهت انجام کار‌های اداری به تهران آمد. این خبر در آن زمان بنا به درخواست پرچمی رسانه‌ای نشد تا در مراحل اداری با مشکل مواجه نشود. سرانجام در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۱ با موافقت رامین پرچمی این خبر به رسانه‌های عمومی اطلاع داده شد.

در ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ اعلام شد که پرچمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، فیلمبرداری و اخلال در نظم عمومی از سوی شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌است.

ضیافت، تلفن، اعتراض، مهمان مامان و اخراجی‌های دو از جمله فیلم‌های سینمایی اوست. همچنین در پناه تو، گریز، گام آخر، بازگشت پرستوها، قصه زندگی و روزگار جوانی از جمله سریال‌هایی است که او در آن‌ها بازی کرده است.

رامین پرچمی در هجدهمین دوره جشنواره تئاتر زندان‌های کشور از ۴ تا ۷ اسفند که در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی محیطی و نمایشنامه‌خوانی در برج آزادی برگزار می‌شود به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 از جمله آثار این جشنواره «آخرین بازی» نوشته محمود استادمحمد است که به کارگردانی پارسوا پاکیزه در بخش صحنه‌ای با حضور بازیگرانی که همگی زندانی هستند، روی صحنه می‌رود.

رامین پرچمی قرار است در این نمایش نقش «شروین» را ایفا کند؛ نقش شخصیت سوپراستاری که وارد توهم شده و در گذشته خودش زندگی می‌کند و اکنون در دوره فلاکت‌باری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رامین پرچمی جشنواره تئاتر زندان ها انتخابات 88 زندان اوین قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رامین پرچمی پناه تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟

مبینا رستمی والیبالیست ایرانی تیم ملی ایران بوده که در سال‌های اخیر عملکرد موفق در تیم ملی والیبال زنان داشته است.  او که عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بوده است سه سال است ورزش حرفه‌ای والیبال را آغاز کرد و توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

ماجرای کامنت حمایت از اسرائیل

مبینا رستمی در فروردین ۱۴۰۳ بعد از حمله ایران به اسرائیل کامنتی تمسخر آمیز را در حمایت از اسرائیل به اشتراک گذاشت که موجب انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت.

مبینا رستمی والیبالیست جوان در واکنش به کامنتی حمایتی عجیب می‌گوید: «فکر می‌کنم صفحه اینستاگرامم هک شده باشه؛ من این کامنت را نفرستادم».

 

tags # والیبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رشد پانصد درصدی آمار معتادان در کردستان!
  • پیرترین فرد زنده جهان کیست؟
  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود