Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی طلایی نایب رییس و عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران از بیانیه 260 نفر از امنا و معتمدین محلات کلانشهر تهران در حمایت از نامزدی محمدباقر قالیباف و لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: معتمدین محلات کلانشهر تهران همواره پرچمدار دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده اند؛ لذا با درک حساسیت این دوره انتخابات و احساس مسئولیت این بیانیه را آماده و آن را امضا کرده اند، البته جمع آوری امضاها با استقبال مواجه شده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- متن بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد، آیه 11)

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند

جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت صباّر ایران اسلامی و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی بود. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه 22بهمن در سراسر میهن اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنا و مفهوم متفاوت داشت که برای دوستان، مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب، مایۀ یأس و ناامیدی بود.

امروزه ملت پرافتخار ایران، در حال آفرینش یوم الله ها هستند و با خلق حماسه ها، عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان و دشمنان نظام اسلامی می کشند. ملّت عزیز ایران نشان داد که از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع میکند، ملت ایران وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد. و حالا ملت شریف ایران در لبیک به فرامین رهبر فرزانه خود، همّت گمارده است که قوی باشد و تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار جهانی را به خوابی پریشان و آشفته مبدل خواهد کرد.

ملت با عظمت ایران می دانند هر انتخاباتی به تناسب موقعیت زمانی و چگونگی تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوره، حائز اهمیت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در موقعیتی برگزار می‌گردد که جمهوری اسلامی ایران با پیمودن مسیر مقاومت و پایداری در برابر فشارهای نظام سلطه، به قدرت برتر و موثر جهانی تبدیل شده است. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و شکست‌ها و ناکامی‌های آمریکا و متحدان او در منطقه؛ ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای سلطه گر را درباره تحولات سیاسی منطقه و جهان در آینده نگران ساخته است. بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند روزبه‌روز بر عمق راهبردی ایران در منطقه و جهان افزوده می شود و سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایی متکی بر قدرت نظامی آمریکا در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

با این دیدگاه انتخابات یازدهم مجلس ، به لحاظ اوضاع زمانی که در آن، روند خصومتها و تحریم ها از سوی استکبار جهانی مشاهده می شود و انقلاب اسلامی از گردنه فتنه عبور کرده، با ناکارآمدی و توطئه های منحرفینی که در بعضی از مواضع حساس کشور لانه کرده اند مواجه است؛ ازاهمیّت و حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود .

بنابراین امضا کنندگان ذیل بعنوان جمعی از معتمدین محلات کلانشهر تهران، ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت یکپارچه و حماسی در انتخابات 2 اسفند؛ حمایت قاطع خود را از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و خدمتگزار جهادی و مدیرکارآمد، آقای دکتر محمدباقر قالیباف اعلام می دارد.

ان شاءالله نصرت الهی و فرج و گشایش در مسائل شخصی و اجتماعی برای مردم عزیز ایران، در راه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قالیباف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات انتخابات یازدهم مجلس اصولگرایان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب