Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@07:05:30 GMT

با توجه به آموزه های اسلام شرایط قانون گزاری برای حقوق حیوانات فراهم است/ در مورد حقوق زنان و مشاغل آنان هیچ کاری نکردیم/ به کودکان کار توجه و هزینه نکنیم هزینه های بیشتری به جامعه تحمیل می کنیم/پرسپولیسی ها 6 تایی ها یادتان نرود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۸۴۴

با توجه به آموزه های اسلام شرایط قانون گزاری برای حقوق حیوانات فراهم است/ در مورد حقوق زنان و مشاغل آنان هیچ کاری نکردیم/ به کودکان کار توجه و هزینه نکنیم هزینه های بیشتری به جامعه تحمیل می کنیم/پرسپولیسی ها 6 تایی ها یادتان نرود

صدای ایران - مرتضی یاراحمدی استاد داشنگاه در مورد وضع قوانین در مورد حیوانات به صدای ایران گفت: موضوعاتی هست که دولت و مجلس ما باید به آن ها بپردازد مثل دفاع از حقوق حیوانات . در دین اسلام بحث حقوق حیوانات آمده است . شرایط برای قانون گزاری برای حیوانات  فراهم است .    یار احمدی افزود : اگر از یک نماینده در مورد وضع قانون در مورد حیوانات بپرسیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میفرمایند که ما در حال حاضر در شرایط بدی قرار داریم در شرایط بد اقتصادی و سیاسی کشور هستیم. و مسائل مهمتری داریم.
این کاندیدای مجلس به صدای ایران  گفت: این مشکلات دلیلی بر تک بعدی فکر کنیم در مورد جامعه و یک نوع قانون وضع کنیم .
باید قانونی وضع کنیم که یک سگ را نکشند . اما یکی از شهردار ها با افتخار به شهروندان شهرش گفته بود که من همه سگ های ولگرد شهر را جمع کردم و کشتم . خودم به آن  شهردار پیام دادم و گفتم این کار شما گناه بوده و علنی کردن آن گناهی بزرگتر کاش این کار را نمی کردید.

وی ادامه داد: ما از لحاظ اقتصادی یک کشور ثروتمندی هستیم . جوان ما نباید دغدغه ازدواج و شغل و مسکن داشته باشد .


یار احمدی در  مورد حقوق معلولین بیان کرد : در فیلم لورل هاردی آسانسور وجود دارد ولی در کشور ما در سال 2020خیلی از ساختمان های ما آسانسور ندارند . بلکه شهر های ما معلول هستند . از تمام ظرفیت هاش  نمیتوانیم استفاده کنیم . 

این کاندیدای مجلس در مورد استفاده از زنان افزود: ما نباید این طور فکر کنیم یک بانو مسلمان همیشه باید در خانه باشد و غذا درست کند. خانه داری کار بسیار مهمی است و بسیار پر دغدغه است. در زمان های گذشته زنان اسب سواری هم می کردند . یک خانم نباید همیشه در خانه باشد . در بحث حقوق زنان هیچ کار نکرده ایم . در مشاغل هیچ گونه به زنان توجه نکرده ایم.

وی در مورد کودکان کار اظهار کرد: چرا باید یک کودک در حال بازی یا استراحت باشد باید به فروشندگی و کار کردن بپردازد آسیب های آن ها در مواقع بزرگ شدن بیش از هزینه است که ما باید در کودکی این افراد بپردازیم. 

وی درپایان گفتگو با صدای ایران اشاره کرد : به پای صندوق های رای بیایید تا در دفاع از حقوق زنان حقوق کودکان کار  بحث حیوان آزاری   و حقوق  معلولین جا نمانیم.
من در آخر میخوام به این اشاره کنم که اگر شما پرسپولیسی ها بیاید سر صندوق ارا و قطعا یک شیش تایی دیگری در مجلس رخ خواهد داد .پرسپولیسی ها  به من رای بدهند  نفر اول تهران در مجلس  خواهم شد. 
در ادامه فیلم گفتگوی صدای ایران با دکتر مرتضی یار احمدی را ببینید:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران یار احمدی پرسپولیسی ها حقوق حیوانات صدای ایران کودکان کار یار احمدی حقوق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی استوار زاده، صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی مأمورین گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیرمجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضائی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار رأس جبیر نیز کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در حین بازپرسی از متهمین، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار نموده‌اند و در این خصوص قرار تأمین کیفری متناسب صادر شد.

وی افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از نود و یک روز تا سه سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض انقراض متعلق به زمان خاصی نبوده و تمامی نسل‌های آینده نیز باید از وجود آنها منتفع گردند، لذا این مرجع قضائی به عنوان حافظ منافع عمومی هیچ گونه اغماض و مماشاتی را در برخورد با متعرضین به محیط زیست نخواهد داشت و به شدت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6080557

دیگر خبرها

  • موشک‌هایی که با زنان و کودکان کاری نداشت
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • آقای بازیگر: ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم