Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: سه سال از قانون هوای پاک می‌گذرد و وقت آن رسیده است تا مراجعی که از قانون تخطی می‌کنند شناسایی شده و برای آنها تشکیل پرونده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد قاسمی پیش از ظهر امروز در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها با بیان این‌که آلودگی هوا در حال حاضر یکی از عوامل نارضایتی عمومی است، عنوان کرد: سه سال از قانون هوای پاک می‌گذرد و وقت آن رسیده تا به جای توصیه و خواهش مراجعی که از قانون تخطی می‌کنند شناسایی شده و برای آنها تشکیل پرونده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات قانون هوای پاک را اجرا کرده و سازمان حفاظت محیط زیست نیز متولی نظارت بر آن است.

مدیرکل حقوق عامه دادستانی کل کشور افزود: اگر وزارت نفت مکلف به تولید مازوت با سولفور استاندارد است و نسبت به آن اقدام نمی‌کند باید این روند را اصلاح و این مشکل را رفع کند.

قاسمی اذعان کرد: در صورتی که دستگاهی مکلف به انجام وظیفه است و از انجام آن تخطی می‌کند می‌بایست از سوی متولی ناظر اعلام تا در مورد آن ضمانت‌های اجرایی به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/۴۱۰۵

منبع: آنا

کلیدواژه: آلودگی هوا قانون هوای پاک دادستان کشور قانون هوای پاک تشکیل پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند تهیه شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری