Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:31:47 GMT

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۸۵۴

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست

رییس دانشگاه یزد یکی از برکات تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه را رویش جوانان مدافع حرم و روحیه شهادت‌طلبی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، قاسم برید لقمانی در اجلاسیه پایانی یادواره‌های شهدای دانشجو سال 98 «مریدان مقاومت و 135 شهید دانشجوی استان» در اجتماع سه‌هزارنفری «سلیمانی‌ها» از زحمات دانشجویان بسیجی در برگزاری این همایش باشکوه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه یزد که خود دبیری این کنگره را عهده‌دار است؛ یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دانشجوی این دیار و نیز شهدای اخیر و شهید امیرحسین قربانی را گرامی داشت.

برید لقمانی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب نسبت به تکریم شهدا در جامعه اذعان کرد: همین تکریم شهدا در جامعه باعث ترویج فرهنگ شهید و شهادت شد و شهدای مدافع حرم امروز از برکات آن است.

وی تصریح کرد: رویش جوانان مدافع حرم نتیجه زنده نگه‌داشتن شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و آرامش امروز جامعه نبود.

رییس دانشگاه یزد تأکید کرد: ما مدیون مادران و پدران شهدا هستیم که نقش ویژه‌ای در عرصه‌های بزرگ و حساس کشور داشته و دارند.

برید لقمانی در پایان ابراز کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم همه دوستداران شهادت به آرزوی خود برسند و با سیدشهداء محشور شوند.

انتهای پیام/90030

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس دانشگاه یزد رویش جوانان مدافع حرم رییس دانشگاه یزد شهدا در جامعه تکریم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است