Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام جوشقانیان ،مدیر موسسه سیره شهدا کشور در جمع طلاب حوزه علمیه کهنوج در یادواره طلبه شهید شیخ عباس علیدادی گفت: برگزاری این یادواره گامی در راستای شناخت روحانیت بیدار اسلام و فرهنگ شهادت و فرصت مناسبی برای معرفی این شهدا به عنوان الگو و اسوه به نسل امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نقش مهم روحانیت در دفاع مقدس، مشروعیت بخشیدن به مقوله دفاع بود، اظهار کرد: با حضور روحانیت در جبهه، رزمندگان با انگیزه الهی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر می‌شدند و به دفاع از اسلام و انقلاب پرداختند.

حجت الاسلام جوشقانیان با تأکید بر اینکه ایمان و معنویت اهم عوامل تحرک رزمندگان بود، افزود: آنچه روحیه رزمندگان را تقویت می‌کرد سخنان روحانیت بود، با این کار رزمندگان با انگیزه بالاتری آماده می‌شدند و به اهدافشان ایمان پیدا می‌کردند ضمن آنکه روحانیت در زمینه‌های دیگر مانند مسابقه، مشاعره، ورزش و بازی دیگر رزمندگان را همراهی می‌کردند و معنویت را توأم با نشاط در جبهه‌ها فراهم می‌کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم فاروج در حمایت از سپاه اسلام راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082730

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود