Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:55:59 GMT

مؤسسه امام صادق(ع) در سطح چهار دانش‌پژوه می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۸۹۸

مؤسسه امام صادق(ع) در سطح چهار دانش‌پژوه می‌پذیرد

مؤسسه امام صادق(ع) تحت اشراف حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی برای سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ در سطح ۴ رشته کلام تطبیقی بین المذاهب دانش پژوه می‌پذیرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، موسسه امام صادق(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید برای سال تحصیلی 400-99 در سطح 4  رشته کلام تطبیقی بین المذاهب دانش پژوه می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتمام سطح3، موفقيت در آزمون ورودي و مصاحبه علمي، تعهد نسبت به رعايت مقررات و ضوابط مركز از شرایط نام نویسی است.

 

دارندگان شرایط مذکور باید جهت نام نویسی تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، عکس پشت نويسي شده، مدرک سطح3 يا معادل آن همراه با گواهي اتمام پایه دهم، تكميل فرم پذيرش و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 30 هزار تومان را به همراه داشته باشند.

 

متقاضیان می توانند جهت نام نویسی تا 19 بهمن ماه از ساعت 11 تا 13 و 16 تا 20 به مؤسسه امام صادق(ع) واقع در پردیسان، بلوار امام صادق (ع) مراجعه کنند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه امام صادق ع طلاب حوزه دانش پژوه می پذیرد مؤسسه امام صادق ع نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس، با اشاره به ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی اقدامات امام راحل (ره) را مرور می‌کنیم کارهایی معجزه وار را می‌بینیم به عنوان مثال تأسیس سپاه پاسداران حاکی از نگاه دوراندیشانه امام بود و امروز تأثیر این دوراندیشی را به وضوح می‌بینیم.

وی در بیان خاطره‌ای افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی پایبند به هیچ اصولی در کشور نبودند و گاهی به حریم‌ها و حرمت‌ها تعدی می‌کردند از طرفی هم کسی جرأت نمی‌کرد با آن‌ها برخورد کند اما امروز به لطف الهی و رهبری امامین انقلاب، نظام ما به حدی از اقتدار رسیده است که اگر کسی جسارتی به منافع ایران اسلامی کند حتی اگر خارج از مرزها هم باشد تنبیه خواهد شد.

سردار سالاری با اشاره به ضرورت تأسیس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد.

وی عنوان‌کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران فدایی شدن برای ملت ایران، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است و به هیچ وجه این نهاد منافع خود را دنبال نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: اقداماتی که سپاه در عرصه نظام‌های بین‌الملل انجام داده است بی‌نظیر است و با رشادت‌های حاج قاسم و رزمندگان اسلام بلای خانمان سوز داعش از سر همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دفع شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: همه حاکمان جور و ظلم از آمریکای جنایتکار تا کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر دور هم جمع شده‌اند تا جنایات انسانی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام دهند و نه تنها از این اقدامات اعلام برائت نمی‌کنند بلکه مدام صهیونیست‌ها را به ادامه جنایات تشویق کرده و به لحاظ مالی و اقتصادی حمایت می‌کنند.

سردار سالاری اذعان کرد: متأسفانه در داخل کشور بعضی‌ها قائل بودند که ما نیاز به دو مجموعه نظامی نداریم و باید یکی نیروهای نظامی را منحل کنیم از طرفی برخی‌ها دنیا را دنیای گفتمان می‌دانستند در حالی که امروز شاهدیم هیچ چیزی را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر نمی‌توان با گفتمان و دیپلماسی حل کرد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را به هم ریخت چرا که تا پیش از این حتی کسی جرأت نمی‌کرد در الفاظ چیزی به آمریکا و اسرائیل بگوید اما ایران به برکت نظام ولایی خودش در مقابل چشمان دنیا اراده خود را در مقابل صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اراده خدا این بود که کل مردم دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را ببینند.

کد خبر 6086535

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد